vrijdag 1 juni 2012

Al één poes terug, maar waar is de andere poes toch ??

Hallo allemaal, 

Wij hebben 5 poezen, maar sinds vorige week vrijdag en deze maandag waren er ineens twee spoorloos.
Maar gisterenavond hoorde ik gejank en toen ik kijk, stond ons witte'ke (die van vrijdag weg was) daar ineens terug ,



 helemaal nat en met wreed grote honger !! Ze was ook wat kilo kwijt precies. Ik heb ze helemaal droog gewreven in een handdoek, ons ander kattin Rosse'ke (haar zusje) heeft ze verder gewassen en ze is daarna lekker in slaap gevallen.

Maar waar is ons Minty'ke toch?? Ik hoop maar dat ook die sebiet gewoon terug voor de deur staat !

(foto is uit de oude doos hoor)



Groetjes, 

8 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat fijn dat er een poes terug is en kan goed begrijpen dat je de andere ook graag terug zie komen,zal zeker voor je duimen want dieren zijn mijn alles:-))
groetjes van corry

marika zei

zou mij nog nie te rap zorgen maken als ik u was.Die komt ook wel weer terug,poezen doen dat wel vaker

groetjes,Marika

Pauline zei

Die zijn zeker op avontuur gegaan!
Ik moet zo met 1 van mijn poezen naar de dierenarts..denk dat ze iets in haar keel heeft.Heeft teveel barbecuefeestjes afgelopen met Pinksteren.Hoop dat je andere poes ook gauw terug zal komen.

Annemarie en Merit zei

fijn dat je er in ieder geval al eentje terug hebt,hopen dat de andere snel ook terug komt.

annemarie en merit

Cards by Jol zei

fijn dat er 1 poes terug is, nu maar hopen dat de andere ook snel terug komt, je maakt je toch zorgen als je niet weet waar je huisdier is.

groetjes jolande

Tania zei

Gelukkig is er al eentje terug! Ik duim dat de andere ook vlug mag terugkeren.

Christine zei

Er is er toch al ééntje terug! Nu maar hopen dat de andere ook veilig en wel terug geraakt!
Veel liefs
Christine

Margo zei

Hoi Jaimie,
die dekselse poezen toch, zomaar op avontuur trekken ! Ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt, hopelijk staat ze snel weer voor de deur !
Liefs
Margo