maandag 4 juni 2012

Euh ....schaapjes scheren ??

Hallo allemaal, 

LOL....neen geen schaapjes scheren hoor :-)



Mijn mama en ik zijn de vloer aan het afschrapen in den oudste zijn kamer. (de foto is wel in de jongste haar kamer getrokken toen, maar het ziet er overal hetzelfde uit hoor,hihi). Het was blijkbaar vroeger de gewoonte dat je de vinyl over de gehele oppervlakte lijmde , grr. En om er nu nieuwe vloer te kunnen leggen, moeten de lijmresten met stof er dus volledig af, en het is géén leuk werkje hoor :-( En dan weten dat er nog zo een vloer ligt in de hall hé, grr.
Met dit zijn we dus (ook) bezig.

Straks naar de dokter voor mij, want ik ben nog niet beter, vrees dat het ondertussen sinusitis is geworden. 

Ook zijn we in de week, voor de kleinste,  bij mijn relaxatietherapeute geweest en na het verhaal helemaal te horen , vond ze het toch op reuma klinken, dus ik heb gebeld met het Koning Paolaziekenhuis, met de dienst reumatologie en ze alles uitgelegd en ze zeiden door ook al stil dat het inderdaad op kinderreuma lijkt, maar dat ze eerst een doorverwijzing moet hebben van een kinderarts, dus ik heb daar ineens een afspraak gemaakt en die gaat haar dan nog eens onderzoeken en zeker indien nodig doorverwijzen naar de juiste dienst. Maar ik neem ze straks ook al mee naar de huisarts, want ze is gisterenavond ook ziek geworden.

Ook hebben we te horen gekregen dat er binnen twee weken controle komt op ons thuisonderwijs, dus jullie merken het hé, wij worden ook gecontroleerd hoor :-)

Ik heb veel crea-plannen , enkel ben ik ook de knutselkelder aan het herinrichten en opkuisen, omdat we nieuwe meubels hebben gekocht voor in ons living en onze oude tafel nu denst doet in de knutselkelder als werktafel :-)
tja, en als je als vrouw ergens begint te rommelen, houden we het meestal niet bij één plaats hé, tot ergenis van onze man :-))

Nu moet ik weer voort gaan doen. 

Groetjes, 

10 opmerkingen:

M@rjan zei

Wat een een werk!! Knap dat jullie altijd zo aanpakken! Sterkte met je kindje, klinkt niet leuk. Hopelijk is er iets aan te doen met medicijnen. En succes met de controle van het thuisonderwijs!

Groetjes, Marjan

M@rjan zei

Wat een een werk!! Knap dat jullie altijd zo aanpakken! Sterkte met je kindje, klinkt niet leuk. Hopelijk is er iets aan te doen met medicijnen. En succes met de controle van het thuisonderwijs!

Groetjes, Marjan

Christine zei

Jullie zijn nog altijd met de grote werken bezig! Verzorg je maar goed eb veel sterkte met je kindje!
Liefs
Christine

Irene zei

Er komt geen eind aan bij jullie, zo zie je foto's van een mooie kamer en zo zijn jullie weer aan het krabben. Succes met alles, vooral de gezondheid!

xx Irene

Charlotte zei

Wat ben jij toch een bezige bij Jaimie!
De vloer afschrapen lijkt mij een heel werkje. Wij hebben onze parket geschuurd met een bandschuurder om er een andere kleur olie op te zetten en dat was een lastige job maar lijmresten... Pff... Veel moed!
Ik zit vandaag ook thuis omwille van een zware verkoudheid, ik heb druppels gekregen voor te dampen en heb de indruk dat ze goed werken dus hopelijk morgen terug ok om te gaan werken... Veel beterschap!
Verder wil ik je nog veel succes wensen met de controle van het thuisonderwijs!
G.
Charlotte

marika zei

veel plezier!Heb da ook ne keer moeten doen voor nen interimbureau die besloot een ander vloerke te leggen.Ben samen met mijnen ex een week bezig geweest toen.Vond da eigenlijk wel plezant,niemand keek op ons handen,en we verdienden goed,hah.

Allez,kzal iedereen maar beterschap wensen ook he,want zo te lezen hebt ge dat allemaal wel nodig

groetjes,Marika

Michelle zei

Wat een werk allemaal weer zo te lezen en als je kinderen ziek zijn dan voel je jezelf ook niet goed. Beterschap gewenst!

Pauline zei

Doe het maar een beetje rustig aan!
En kijk uit met dat oude vinyl...er kan asbest in zitten.

Margo zei

Oei dat van dat asbest wist ik niet, wij zijn er hier ook aan begonnen, maar Tom gaat gewoon de bovenste laag eraf halen en er dan parket bovenop leggen !
Succes ermee !
Liefs
Margo

Cards by Jol zei

je hebt het er maar druk mee, succes en sterkte met jullie gezondheid.

groetjes jolande