woensdag 6 juni 2012

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Ik heb nu snel deze eenvoudige (mannelijke) kaart gemaakt voor mijn ventje, die is vandaag jarig en zijn nieuwe hobby is oude fotografie. Enkel geen idee vanwaar het designpapier en de tekststempel komen. Ik heb de tekst een paar keer gestempeld in de filmrol, vond ik er leuker uit zien zo :-)




En nu snel terug in de verflucht gaan werken.

Mijn ventje heeft drie weken vakantie, dus wij ook van school (staat zo genoteerd bij het ministerie van onderwijs, papa vakantie, wij ook,hihi). Daarom kan ik me nu volledig toeleggen op ons huis hoor !
Maar dan nog in combinatie met alles, is het niet eenvoudig, maar dat klinkt voor velen niet onbekend hé!

Oh ja en mijn ventje zijn nieuwe hobby, is wel tof hoor, hij ontwikkeld zelf zwart/wit foto's, laat ons interieur nu net die kleurencombinatie hebben :-), dus dat brengt steeds prachtige (natuur)foto's aan de muur hier. Maar daar later eens meer over.

Groetjes, 

9 opmerkingen:

Riet zei

Gefeliciteerd met je man Jaimie.
Wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt.

Liefs Riet.

corry'kaart zei

hoi jaimy
van harte gefeliciteerd met je mannetje en je kaart vind ik echt een pracht van een mannenkaart!
groetjes van corry

Cards by Jol zei

gefeliciteerd, je kaart is gaaf, krijgen wij eens een foto te zien?

groetjes jolande

Bietje zei

Ventje van Jaimie, hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag. En moge er nog vele verjaardagen volgen. Samen met de rest van de familie natuurlijk en in goede gezondheid.

Michelle zei

Weer een super leuke kaart Jaimie! Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag :)

Charlotte zei

Geweldige kaart Jaimie! Simpel maar effectief! zeker als hij van fotograferen houdt!
Geniet nog van jullie (werk-)vakantie!
G.
Charlotte

scraplouise zei

Gefeliciteerd met je man en wat een geweldige kaart heb je voor hem gemaakt!.

gr.LOuise

Margo zei

Gefeliciteerd voor je mannetje ! Geniet er maar eens een avondje van met z'n 2 !
Liefs
Margo

Christine zei

Mooi gedaan Jaimie! Gelukwensen met de verjaardag van je ventje!
Liefs
Christine