donderdag 7 juni 2012

Goede reis

Hallo allemaal, 

Mijn ventje en schoonvader zijn net op vakantie vertrokken voor 4 dagen.
Ik ben vanmorgen snel naar mijn knutselkelder gerend, heb hem een brief geschreven en in een klein  koffertje gestoken, daarop een stempel van MD "geniet van elk moment" gezet en een klein (gekregen) tagje eraan gehangen met "Goede reis" opgeschreven.

Foto is niet goed helaas, maar de enigste die ik snel kon nemen, want ik moest het stiekem in zijn koffer gaan steken, maar hihi, moest hij er toch nog in zijn zekers :-) Maar hij ging het pas lezen als hij er was :-)



Groetjes, 

7 opmerkingen:

Linda zei

Wat een lief gebaar
gr linda

scraplouise zei

Als dat geen echte liefde is!.

gr.LOuise

Cards by Jol zei

wat lief.

groetjes jolande

Charlotte zei

Heel erg lief van je Jaimie!

G.
Charlotte

Carla Danker zei

Lief om dit in de tas te doen.

Groetjes Carla

Margo zei

He wat lief zeg !
Groetjes
Margo

manuela zei

Heel erg lief van je Jaimie!

liefs Manuela