donderdag 28 juni 2012

Hier word ik blij van !

Hallo allemaal, 

Vandaag hebben mijn mama, mijn kindjes en ik in de tuin bezig geweest, maar het (hoge!) onkruid uitdoen en de bloemen (her)planten , die eer gaat volledig naar mijn mama hoor ! Nu veel in onze tuin kunnen we niet doen, want ja het weer zit niet mee , we willen graag de buitenmuur verven, maar ja dan zal het toch eens wat langer droog moeten blijven hé. Maar vandaag mochten we absoluut niet klagen hé, dus toch een lelijke tuin wat proper proberen houden. Met een klein en mooi resultaat.

Wat leuke foto's...of dat vind ik toch :-)









Groetjes, 

11 opmerkingen:

sarams1987a zei

prachtige foto's van je dieren en bloemen, zeer mooi

sarams1987a zei

prachtige foto's van je dieren en bloemen, zeer mooi

Elisabeth zei

Wat leuk zo al die bloemen. Erg mooi

susie zei

Hé meiske je hebt er mooie fotootjes van gemaakt. :))
En nu wachten tot de potten voller komen te staan hé.
Toch spijtig dat die beestjes, met zulk heet weer, hun pelsen jasje niet kunnen uitdoen hé, er mankeert een rits in !

Bizoe x

Linda zei

Ziet er gezellig uit
gr linda

Michelle zei

Leuk zo die foto's, je hebt mooie planten in je tuin staan. Jammer van het weer maar dat komt vast nog wel ;)

M@rjan zei

Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt, het ziet er mooi uit en de foto's ervan zijn prachtig!

Hetty zei

Het ziet er weer gezellig uit

gr hetty

Marianne zei

mooie foto's Jaimie

GerJanne zei

hoi Jaimie,

dat is lang geleden!! Wat een mooie foto's, zeg!! heerlijk om even in de tuin bezig te zijn als het mooi weer is, he?
Ik heb geen idee wat er aan de hand is op sommige logs met die volgers. hopelijk lukt het je om weer ergens volger te worden.
groetjes,

GerJanne

Anoniem zei

This is just one of the two most important guidelines.
Usually these varieties of issues are attached to the skin with the small stalk.


My homepage - laplaza-arts.com