maandag 11 juni 2012

Oost west thuis best

Hallo allemaal, 

Mijn man is ondertussen al terug thuis en wij zijn heel blij, want we hebben hem verschrikkelijk hard gemist hoor!!

Ik en mijn mama zijn al heel de week aan het schilderen, dus veel tijd heb ik niet, 
maar toch miste ik het om in mijn knutselkelder bezig te zijn, dus vanmorgen toch even een kaartje gaan maken, het afdrukje had ik eens met stempelstiften gemaakt bij ons Margo'tje een tijdje geleden, dus daar moest ik nu geen tijd in steken, en de sketch is een oude van Mojo Monday, dan was het enkel papier, een lintje en een tekststempel zoeken en droge chalk als achtergrond.

Mijn man moest lachen met de tekststempel...wou ik daar nu iets mee duidelijk maken :-))

(ik vind het zelf in het echt wel mooier dan op foto!)


Dit kaartje geef ik sebiet af aan mijn mama, we hebben eindelijk na twee jaar onze traphal geverfd met twee, wat een werk dat was ség! Maar nu wel een mooi opgefrist resultaat !
De tekststempel telt ook voor mijn mama, dat ze maar geniet van haar woongedeelte, het ziet er nu weeral leuker uit .  Alle beetjes maken het eindresultaat nog mooier hé!

En nu,.. terug naar mijn verfpotten.

Groetjes, 

15 opmerkingen:

scraplouise zei

Wat een lief kaartje en sterkte met het verven!!.

gr.LOuise

M@rjan zei

Mooi gedaan die afbeelding! Lief kaartje en ook van mij succes!


Groetjes, Marjan

Michelle zei

Mooie stempel, maakt een mooi geheel met het kaartje, leuk leuk!

Gerda Hartman zei

Hier moest ook bijgelezen worden hoor. Bij jullie gebeurt ook veel. En wat fijn dat de poezenkinderen weer terecht zijn. Nog gefeliciteerd met je ventje en hartelijke groetjes aan je mama.

Linda zei

Lief kaartje heb je gemaakt
gr linda

susie zei

Merci meiske voor het zeer mooie kaartje !
We hebben ons goed geamuseerd in de traphal hé, goed gelachen, goed genoten van onze luide muziek erbij, meer moet dat ni zijn, nietwaar !
Love you xxxxx

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een mooie kaart en ja vaak is de kaart in het echie veel mooier maar hier zie ik echt hoe mooi die is hoor!!
en veel succes met de verfpotten:-))
groetjes van corry

Riet zei

Wat een mooi kaartje Jaimie,een heel lief gebaar.

Liefs Riet.

Charlotte zei

Fijn om te lezen dat je tussen het verbouwen en schilderen de tijd vind om af en toe met je hobby bezig te zijn. Ik vind het een erg leuk kaartje geworden!
G.
Charlotte

Tania zei

Wat een leuk kaartje. De traphal schilderen is niet het makkelijkste karwei. Hier zou dat ook eens moeten gebeuren, maar ik wacht nog altijd op die kabouters.

Tania zei

Wat een leuk kaartje. De traphal schilderen is niet het makkelijkste karwei. Hier zou dat ook eens moeten gebeuren, maar ik wacht nog altijd op die kabouters.

Christine zei

Mooi gedaan Jaimie en dit telt voor mij ook hoor Oost west, thuis best!!
Liefs
Christine

Cards by Jol zei

mooi kaartje, mooi afdrukje en heel mooi gekleurd.

groetjes jolande

Margo zei

He wat leuk Jaimie, komt dat 'gestolen' knutselmomentje tussen alle drukte door toch nog van pas he !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje, daar zal ze vast blij mee zijn
grtjs, martina
x