dinsdag 19 juni 2012

Profiteer van je leven !

Hallo allemaal, 

Ons internet heeft kuren, grr, de éne moment werkt het prima, den andere moment valt het gewoon uit en blijft het ook koppig zo volhouden. Maar morgennamiddag komt Telenet een nieuwe modem hangen, dus dan zou het weer uitstekend moeten werken daarna.

Nu even van profiteren dat het weer even mee wilt werken en snel een berichtje plaatsen.
Hier is het nog steeds druk met schilderen, maar heerlijk om daarna alles mooi opgefrist te zien, het is nog zeker niet gelijk we zouden willen, maar dit kan er al door .

Ik ben met een kaartje bezig, enkel geraak het niet echt af of neem ik de tijd er niet voor, kan ook :-)

Mijn titel van mijn bericht is duidelijk,...profiteer van je leven...wij hebben het nog maar eens gevoeld, hoe onstabiel een mensenleven kan zijn, mijn schoonvader ligt aan en af in het ziekenhuis, dat zet je weer even met beide voeten op de grond, hoe fragiel een mensenleven is en dat je ten volle moet genieten van elke seconde die je krijgt, neem hem, geniet en maak van één seconde het dubbel !!

Drie van ons katten nemen het er ook van , niks kan hen iets doen, zalig genieten van een warme dag!


Oh ja en ook is de inspectie voor het thuisonderwijs gisteren langs geweest en alles was in orde.

Als mijn internet mee wilt werken, probeer ik zo snel mogelijk nog eens een blogronde te doen hoor!


Groetjes, 

8 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Jaimie,
in ons drukke en jachtige leven nemen we inderdaad te weinig de tijd om van elke seconde te genieten he !
Je foto's waren super hoor ! So mooi en nieuw allemaal !
Liefs
Margo

susie zei

Zo fris dat alles er nu weer uitziet na dat gezwoeg en daar krijg je zo'n blij gevoel bij hé :)

En gisteren was de inspectie was heel tevreden over het je werk ivm het onderwijs dat jij je kids geeft. Meiske dat was te verwachten want jij doet steeds zo je best !!!

En nu ga ik doen wat die poezebeestjes aan 't doen zijn, héhé ;) Slimme beesten !
De boog kan en mag niet altijd gespannen staan !

Dus meiske , PAUZE NU !
Dikke bees X

Charlotte zei

Hoi Jaimie!
Ik ben blij te lezen dat alles ok was in je klasje voor de inspectie! Zulke initiatieven moeten ondersteund worden en niet afgemaakt.
Groetjes!
Charlotte

Christine zei

Af en toe genieten moeten we zeker doen meid maar we staan er niet altijd bij stil en dat is jammer!
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Heel goed geniet van het nu en denk niet over morgen of gisteren dat doen je 3 katten ook niet haha
Groetjes Jolanda.

Cards by Jol zei

zie ze daar lekker zonnen, heerlijk, sterkte met je schoonvader.

groetjes jolande

M@rjan zei

Zo is het maar net meid, geniet nu!
Sterkte met je schoonvader.

Illyana zei

Halo mama

Ik vind deze poezen schattig.