maandag 16 juli 2012

3D kaartje met restjes gemaakt

Hallo allemaal, 

Boven bij mijn mama in haar zetelstoel kan ik het beste relax op mijn staartbeentje zitten. Dus daar kan ik borduren en 3d plaatsjes knippen, enkel de kaart zelf, moet ik beneden in de hobbykelder doen en daar heb ik 2 dagen over gedaan. Ik heb allemaal papier gebruikt uit mijn restbak :-) Ook heb ik eens geborduurd op de kaart met DMC garen, die ik ook over had van de kruissteek pony, dus ook van dit een restje weggewerkt :-) De tekststempel is van MD, gezet in disstresinkt. Dan nog wat vlinders geponst, aangezien er op de 3D tekening ook een vlindertje zat, vond ik het leuk dat door te trekken op de gehele kaart. 

De foto is wazig, maar geen fut om een beter te trekken nu , sorry.


Deze kaart is voor Post voor Kanjers, tja het is een herfstkaart, geef toe het weer doet mij nu niet direct aan zomer denken hoor, eerder aan herfst, dus deze kaart moet wel kunnen nu  hé :-)

Deze kaart doet mee aan de challenge van Crealing 

Groetjes, 



16 opmerkingen:

Joke zei

Wat een mooie kaart en wat fijn dat het weer iets beter gaat.Groetjes Joke

martina's kaartjes zei

restjesbak ? heuh ? heb ik helemaaaal niet hoor ! hahahaha ! en kijk, wat je ermee nog tovert ! nooooooit iets weggooien is dus de boodschap ! een geslaagde kaart en goed te horen dat je stukje bij beetje al wat uit de voeten kan !
grtjs, martina
x

Pierelantijntjes zei

Prachtige kaart hoor Jaimie!
Nou het lijkt zeker wel herfst ipv zomer....
toch wens ik je een fijne week, met missch. wel weer wat zonneschijn.
liefs Ester

Jolara zei

hele mooie kaart, leuke kleuren ! Als je het leuk vind kan je mee doen met de Crealing challenge zomer
Liefs joyce
www.crealing.blogspot.com

Irene zei

Enige kaart Jaimie en nog fijn ook dat je op zo'n leuke manier de restjes op krijgt!

beterschap, Irene

Hetty zei

Wat een leuk en mooi
kaartje

gr hetty

Linda zei

Wat een lief kaartje is het geworden
gr linda

corry'kaart zei

hoi jaimy
vind je kaart juist erg vrolijk en kinderen worden hier zeker blij van!
groetjes van corry

Anneke zei

Leuk om zo je restjes eens op te gebruiken he :) Echt een lief kaaartje! En nog veel beterschap :)
Groetjes Anneke

Margo zei

Erg leuke kaart hoor Jaimie, en duidelijk genoeg te zien !
Veel beterschap nog !
Liefs
Margo

Christine zei

Mooi kaartje Jaimie! Gelukkig gaat het stilletjes aan beter en kan je de tijd goed invullen!
Liefs
Christine

Lia zei

Wat een schatje zeg, fijn dat het al wat beter gaat met je,
groetjes Lia

Michelle zei

Met restjes kan je altijd nog zoveel leuks mee maken, ik gooi ze ook nooit weg. Mag wel eens een nieuw koffertje aanschaffen, op een gegeven moment heb je wel heel veel he :)

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jaimie.

Liefs Riet.

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, Jaimie, daar vrolijkt elke kanjer weer van op!

Crealing zei

geweldig leuk dat je mee doet aan de Crealing challenge en wat een plaatje heb je gemaakt ! Team Crealing