vrijdag 27 juli 2012

Beetje vanalles wat eigenlijk

Hallo allemaal, 

Goh, ik las de reactie van Gerda, dat zij restjes spaart in stof....
 Tja,... ik moet toegeven ... ook daar heb ik bakken restjes in  :-))


Maar geen nood hoor, want ik weet niet of je de reactie van onze zoon gelezen hebt, hij vraagt ook een kussen in stof en ik kreeg van hen nog bestellingen, dus de stofjes zullen wel op geraken hoor :-)

En ook wil ik graag al zolang een deken voor op onze bank buiten maken, dus daar gaat ook al een deel stof heen...
Moet enkel nog even nadenken, hoe ik het juist graag wil hebben.

Het kruissteekje dat ik bezig ben, is ook ééntje dat nog in de kast lag te wachten, jullie herkennen het nog wel denk ik...


ja hé, jaja en zo ligt er nog één voor halloween, één voor kerst, één met poezen,.. Net zoals met het papier en de stofjes, mag ik van mezelf niks nieuw beginnen, voor al het onafgewerkte uit de bak of kast is !!

En het opmaken van de resten, lukt goed, nu ben ik weer met restpapier en distressinkt bezig, die inkt is zooooo leuk hé!! 


Daar in een volgende post meer over.

Het is heerlijk koel in de hobbykelder nu :-)

Groetjes, 







7 opmerkingen:

cristel zei

das een goede instelling hoor jamie en zo geraak je van alle restjes af toch
grtjs

Linda zei

haha dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf, eerst de restjes opmaken, helaas mijn restjes bakken worden alleen maar groter haha
gr linda

Pauline zei

Je bent weer lekker bezig!

Illyana zei

mama ik vind het mooi maar mag ik ook is het op
deer mama

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anneke zei

Kan geloven dat je nu lekker in je hobbykamertje zit af te koelen :) hihi.. Mss een leuk idee om met de stofjes een patchwork dekentje te maken voor je zetel! Wil ik ooit ook maken als ik een baby'tje heb :) hhihi... Ben benieuwd naar al je projectjes!
Groetjes Anneke

Jannie zei

Hoi Jaimie, wat een goede instelling eerst alles op maken en afmaken voor je aan wat nieuws begint.
Bedankt voor de complimenten op de foto's van mijn man.
Ja mijn man heeft al die foto's zelf gemaakt .Het is echt een hele grote hobby van hem

Fijn weekend Jannie

Michelle zei

Zo te lezen ben je heerlijk aan het knutselen, je nieuwe borduurpakketje is ook erg schattig!