dinsdag 17 juli 2012

Boekenlegger gemaakt voor kleine boekjes

Hallo allemaal, 

Ik heb een hele mooie gehaakte konijnboekenlegger gekregen van mijn mama'tje hoor, enkel voor in mijn kleinere boekjes, was dat beestje wat groot. Dus heb ik me vanmorgen een snelle boekenlegger gemaakt.

de tag, die is al zo gekocht, dat lintje met parels aan had ik ook eens gemaakt, maar had nog geen doel, dan dat hartje zat mee in het zakje met de tag, en dat heb ik bewerkt met distressinkt, dan heb ik een randstempel gekozen en daar maar een stukje van gebruikt en ook met dezelfde kleur distressinkt erop gestempeld, als laatste nog met glitterpen "ik hou van lezen" op geschreven.



En ja, ik lees graag pocket-romans :-)
Enkel is het een kunst om tijd te vinden om te kunnen lezen met kinderen in de buurt hé, neen ook niet op de wc, zelfs dan hebben ze iets nodig van je :-)

Groetjes, 

9 opmerkingen:

Charlotte zei

mooi Jaimie! En nu nog tijd vinden voor te lezen ;)
Groetjes,
Charlotte

Linda zei

Heel leuk gedaan, haha heel herkenbaar ook hier laten ze je zelfs op de wc niet met rust
gr linda

Riet zei

Mooi gedaan Jaimie.

Liefs Riet.

corry'kaart zei

hoi jaimy
echt leuk zo kleine bladwijzer en jij hebt die nodig omdat je niet de tijd krijgt om te lezen:-))
groetjes van corry

cristel zei

heel leuk die kleine boekenlegger en inderdaad nu nog de tijd nemen he
grtjs cristel

M@rjan zei

Wat leuk! Lezen is ontspanning, hoop dat je daar de tijd voor kunt vinden met je kindjes! :)

Karin zei

Mooie bladwijzer, leuk afgewerkt met die pareltjes!
Groetjes

Karin zei

Hey Jaimie,
Inderdaad is rustig een boek lezen met kleine kinderen niet zo evident.
Ik hoop dat je mooi boekenleggertje nog tussen veel boeken kan liggen en jij daarmee tijd vindt om af en toe te relaxen.
Groetjes,
Karin

Margo zei

Haha Jaimie, dat ken ik, zit je op de WC, hopla die deur open, mama ... Ja je zou er soms geld voor geven om even op je gemak te kunnen zitten he :)
Heel leuke boekenlegger !
Voel je je al wat beter ?
Liefs
Margo