zondag 29 juli 2012

Dutch Card Lovers

Hallo allemaal, 

Ik ben nog eens in mijn restbak gedoken en heb deze kaart ermee gemaakt.
Deze kaart doet mee bij Dutch Card Lovers, daar is de challenge, maak je eigen sketch en tekst  en maak daarmee een kaart, plaats ook je sketch mee in je blogberciht.

Ik vond in de restbak mooi designpapier, geen idee van welk merk. Ik heb dan ook gekozen voor een stempel met een roos en die gestempeld met bruine inkt (memento dacht ik). Dan ingekleurd met distress, zo ook de randjes allemaal en de roosjes op het designpapier ook wat bruin proberen te zetten. de tekst is met een bruine stift gezet. Wilde eerst een gouden gelpen nemen, maar je zag de tekst dan niet goed. En als laatste ook nog twee verschillende linttjes gebruikt.

Dit is de kaart geworden, 


en mijn sketch,


Benieuwd wat jullie ervan vinden :-)

ik moet nu eerst rusten (ja lees moet, ik slenter te lang rond en mijn voet is dan opgezwollen),
maar straks kom ik een blogronde doen hoor!

groetjes, 

25 opmerkingen:

Ellen zei

Zo! Knappe schets hoor en ook je uitwerking is prachtig, heel sjiekj!
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes Ellen

M@rjan zei

Wat leuk dat je weer meedoet met DCL! Knappe schets en mooie uitwerking!

stampidoe zei

Leuke hoe je de kaart en sketch hebt gemaakt, hele stijlvol is je kaart geworden, bedankt voor je deelname aan dcl

martina's kaartjes zei

leuk gedaan, met al die restjes,
grtjs, martina
x

Karin zei

Hey Jaimie,
Mooi gedaan. Wat een restjesbak niet allemaal aan schatten verbergt. Ik moet ook eens dringend in mijn restjesdoos gaan duiken. Die puilt langzamerhand uit.
Groetjes,
Karin

Michelle zei

Handig zo'n schets, het kaartje ziet er mooi uit. Dat lintje is ook erg leuk erbij, ik krijg die dingen nooit mooi op de kaart =)

Karin zei

Mooie kaart, knap afgewerkt! Ik zag dat ik nog geen volger bij je was, dus heb dat even rechtgezet!
Groetjes

Anita Meijer zei

Wauw Jaimy ik vind je sketch super geworden, moet er ook (nou ja moet, wil moet ik eigenlijk zeggen hahaha) nog mee aan de slag, eens kijken wat ik er van kan maken. Die van jou is top geworden.
Groetjes van Anita

Riet zei

Leuke kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Joke zei

Een hele mooie kaart Jaimie.Groetjes Joke

scraplouise zei

Hi Jaimie,

Ja, wat een geinig snoetje heeft die kleinzoon van mij hé, is ook echt een lieverd, hij lacht en slaapt en huilen alleen als hij honger heeft.
Maar even over je kaartje, het is een stijlvol kaart geworden, mooie stempel trouwens!.

gr.LOUise

Gerda Hartman zei

Ik vind het weer een prachtig kaartje, maar die van je vorige blogje zijn ook erg leuk. Fijne maandag.

Michelle zei

@
He Jaimie
Bonsai boompjes vragen inderdaad de nodige verzorging. Ik heb er vroeger ook wel eens eentje gehad, leefde opzich wel lang maar liet telkens de blaadjes vallen.Een verzorging apart hoor, maar ze zijn wel erg leuk..
Ik heb nog een leuke site gevonden erover:
http://www.bonsaiempire.nl/

Pia zei

Wat een sjiek kaartje heb je gemaakt zeg.
Groetjes,
Pia

José zei

Mooi ontwerpje Jaimie. Mooie kaart ook. Leuk de roosjes en de aangezette randen.

Anja (scrappie) zei

Leuke sketch en een hele chique uitvoering van deze sketch. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Cards by Jol zei

mooi kaartje heb je gemaakt.

ik kan inderdaad de site wolly on line, maar ik heb het patroontje van de breikraam en uit een boekje Andrea ben ik nu aan het breien, maar bedankt voor de tip.

groetjes jolande

Cornelie zei

Hele bruikbare schets dit, ook je uitwerking is leuk!
Bedankt voor je deelname bij DCL!

Je@net zei

Gave schets, Jaimie, en een hele leuke kaart!!

Margot zei

leuk gedaan! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Nadine zei

Mooie strakke sketch en een leuk kaartje hoor! Drie op een rij doet het altijd goed!

miriam zei

wat een mooie strakke sketch en uitwewerking ervan
Heb je sketch even opgeslagen
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

rosalien zei

Leuke sketch en super uitgewerkt. Heel mooi zo alles in 1 kleur.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Heel mooi gedaan zowel schets als kaart! Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Ballie (Bennarda) zei

Geweldig kaartje, kleur is ook super en natuurlijk de schets.Je hebt er een volger bij, leuk als je mij volgt.
gr Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com