donderdag 19 juli 2012

Een opkikkertje

Hallo allemaal, 

Tweede postje vandaag :-)

Mijn mama haar bezoek had vanmorgen afgebeld en ik zag aan mijn mama dat ze dat best wel jammer vond. 
Dus ben ik terug de knutselkelder ingegaan en heb deze (ook snelle) creatie gemaakt, een tasje bestempeld met een kikkertje, stempel komt van de action en dan een tekststempel, geen idee welk merk, dit allemaal in distressinkt gezet en nog wat lint aan het tasje. Wat gaat in het tasje....
chocolade ( ik denk dat mijn mama er pudding van gaat maken).


En nu moet ik het even rustig aan doen, dus pootjes naar omhoog nu!

Groetjes, 

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

zal ze zeker weten te apprecieren ! mooi gemaakt
grtjs,m artina
x

Joke zei

Wat een mooi tasje,je moeder zal er best blij mee zijn.Groetjes Joke

susie zei

O wat een lief gebaar van jou !
Het bracht direct een glimlach op mijn lippen hé en ik kreeg er een warm gevoel bij :))
Dank je meiske xxxxx

susie zei

Oja en .. pudding gaat er van komen hoor ;)
Neem jouw lepel maar al !

Anneke zei

Ooh wat lief! Erg mooi tasje :)
Groetjes Anneke

Michelle zei

Wat een lief tasje is het geworden, zo te lezen is ze er blij mee =)

jolanda zei

leuk gedaan