maandag 23 juli 2012

Gefeliciteerd

Hallo allemaal, 

Deze kaart is gemaakt van ......ja juist restjes :-)) 

Ook doet deze kaart mee aan de challenge van Dutch Card Lovers 
De sketch is van hun. Het designpapier is van Basic grey en ik dacht ook van MD. Ik heb niet gekozen voor een prentje, maar ik heb een kleurplaat van een ballon verkleint op de computer en dan van het restpapier ook nog ballonen geknipt en verhoogd opgeplakt. Ze hangen samen met een restje DMC garen en de tekststempel is gezet in distressinkt. 


Ik heb gisteren mijn drie bakjes restpapier gesorteerd (ja ik weet het, 3 bakjes , schandalig hé !) 
één bak zijn nog grote vellen effe en designpapier, één bakje is allemaal effe papier en het andere is allemaal nog designpapier. 

Dus geloof mij, ik kan nog even voort met de resten en ik ben goed bezig, dus volhouden zou ik tegen mezelf zeggen :-))

Groetjes, 

19 opmerkingen:

marika zei

heel mooi kaartje!
denk dat iedereen wel veel restjes heeft hoor.Tis zo zonde om weg te gooien he,en zoals je zelf merkt is het best wel leuk om die restjes te gebruiken

groetjes,Marika

M@rjan zei

Leuke uitwerking heb je gemaakt met je restjes, Jaimie! De ballonnen zijn gaaf erop! Fijn dat je meedoet met DCL.

Carina zei

awel goe bezig met de restjes knap gedaan
groetjes

Linda zei

Zo kom je mooi van je restjes af, leuk gedaan
gr linda

Marijke zei

heel leuk gedaan van je restjes. Maar geloof me je komt nooit van restjes af hoor je maakt iedere keer weer nieuwe.Ik heb ook zo veel rest papier, maar je haalt er toch iedere keer wel weer wat uit. Succes, groetjes Marijke

susie zei

Awel meiske je hebt een schoon kaartje uit je restjes getoverd :)
kissikis

corry'kaart zei

hoi jaimy
hoe je dat toch voor elkaar krijgt met al die restjes,soms sta ik in mijn bak te kijken en doet die dan gauw weer dicht,omdat ik het 'licht' niet ziet met die stukken papier:-))
groetjes van corry

Cornelie zei

Knap dat je met je restjes aan de slag bent gegaan, en met een heel leuk resultaat. Bedankt voor het meedoen bij DCL!

rosalien zei

Ideaal om je restjes zo kwijt te raken. :) Heel leuk gedaan. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

stampidoe zei

ziet er heel leuk uit, bedankt voor je bijdrage aan dcl

Christine zei

Mooi, mooi!! Uit de restjes kan je inderdaad nog hele leuke dingen maken en dit is er weer een bewijs van!
Liefs
Christine

Hetty zei

Wat is het en super mooi
kaartje

gr hetty

Anja (scrappie) zei

Waar restjes niet al goed voor zijn. Een heel erg leuk kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

jolanda zei

leuke kaart

Ellen zei

Wat een prachtige kaart en wat leuk die afbeelding met ballonnen!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, zo uit de restjesbak! Leuk gedaan, joh!

Alexander zei

Mooi.

Margot zei

leuk idee met die ballonnen! bedankt voor het meedoen met de dcl!