dinsdag 24 juli 2012

Kleine creatie en mijn restbakjes

Hallo allemaal, 

Herkennen jullie dit nog...



ja ik ook nog....met schaamte zeg ik dat ze hier nog steeds liggen om afgewerkt te worden, dus ik moet mij er eens écht toe gaan zetten om dat ook écht te gaan doen, maar vergeten ben ik jullie niet en belofte maakt schuld hé :-)) Ik denk wel dat er al 20 klaar liggen, maar ik ga ze pas allemaal , eens afgewerkt, samen verzenden .

Ik heb ook eens een foto genomen van mijn restbakjes, zo zien jullie dat ik nog even door kan, schandalig veel restpapier hé, maar het is zo duur , dat je elke millimeter kan gebruiken hé :-)



Ik heb vanmorgen weer een kaart met restjes gemaakt, eens ik ze op foto heb, zet ik ze erop.


Groetjes, 

3 opmerkingen:

Ageeth Holster zei

Hoi daar! ik zag je mailtjes en dacht ik ga eerst eens even wat uitgebreider reageren. Dat ik heel weinig post op mijn blog wil niet zeggen dat ik niets doe of bij niemand langkom. Iedere dag kijk ik wel even bij andere blogs maar kan door omstandigheden niet altijd een berichtje achterlaten. Jij zit ook in de lappenmand he? hoe gaat het nu met je? al wat beter of houdt het niet over? Ik heb ook gelezen dat je met je kindertjes ook het nodige doet en ik neem mijn petje af voor je hoor. Je bent toch al zo'n bezige bij!
Ik ben zelf 14 dagen geleden weer geopereerd aan een hernia. Ben nu aan het opknappen maar dat valt echt tegen het gaat langzaam maar beter langzaam dan te snel en terugval hebben. Nou ik ben uiteraard erg nieuwsgierig naar je mooie creaties en wie weet ben ik een van de gelukkigen??
Lieve groetjes en veel sterkte/succes met alles, Ageeth xx

corry'kaart zei

hoi jaimy
ja ik herken het nog,hi,hi! en jeetje wat heb je nog veel restpapier zo kan je zeker nog een half jaar voorruit met de kaarten!
groetjes van corry

Michelle zei

poeh wat een boel restjes =) Je loog niet toen je zei dat je er veel had. Genoeg voor urenlang knutselplezier ;)