woensdag 25 juli 2012

Kleurenkaartenteam + Sketch Saterday

Hallo allemaal, 

Vandaag is het de beurt aan het kaartje voor het kleurenkaartenteam.  De kleuren zijn hemelsblauw en limoengroen. Natuurlijk is mijn kaartje weer gemaakt uit restjes hé, en ook ik heb eens een klein kaartje gemaakt, het is maar 10,5/10,5 cm. De sketch is van Sketch Saterday en daar doet mijn kaartje ook aan mee. Het designpapier is van DCMW ? of is het anders geschreven :-) Er zit glitter in het papier en zo ook op de ondersre tekst. Dan uit een rest ander designpapier heb ik dan de tekst cocktailparty en de cocktail gesneleden en de verhoogd opgeplakt.



Mijn kindjes moeten hun creatie nog maken vandaag, maar ze zijn nu eerst met hun lessen bezig.

Voor de andere deelnemers van het kleurenkaartenteam, kijk dan even op hun blogje.



Groetjes, 


28 opmerkingen:

Liv Herremans zei

Heel leuk gedaan Jaimie! En het kaartje past perfect bij het zomergevoel van de laatste dagen! :D
Groetjes
Liv

martina's kaartjes zei

leuk kaartje ! en die restjes, die doen het 'm weer he ?
bedankt voor je deelname en geniet toch nog een beetje van de zon
grtjs, martina
x

Grenouille Greetings zei

Fabulous card! I think I might need to have a cocktail now too! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday this week! Hugs, Lesley

Annelies zei

Doe mij ook een cocktail. Leuke kaart.

Groetjes, Annelies

Alexander zei

Wat een mooie kaart (Zeker als er groen bij zit) :-)

Nancy zei

Jaimie,

Zo zie je maar weer dat elk kaartje anders is...

Liefs,
Nancy

Joke zei

Een heerlijke kaart zeker nu het zo warm is,maar we genieten er wel van.Groetjes Joke

Marian zei

Ziet er heel mooi uit
Fijne dag verder Groetjes Marian

hennie zei

Leuk gedaan Jaimie!
Je hoeft je geen zorgen te maken om mij hoor.
Ik geniet van alle "verplicht" te maken kaarten het geeft mij echt een kick.
Lieve groetjes hennie.

Anita Meijer zei

Je hebt er een topkaartje van gemaakt Jaimy en dat van die restjes papier heel herkenbaar hier, heb het ook allemaal in een grote bak zitten.
Groetjes van Anita

cristel zei

Het is inderdaad het weer voor een cocktail hoor en jij hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt
Grtjs

Linda zei

Wat een leuk fris kaartje
gr linda

Marijke zei

heel leuk gedaan hoor. Succes met de challenge groetjes Marijke

Lia zei

Wat heb je dit leuk gedaan,
groetjes Lia

corry'kaart zei

hoi jaimy
nou zo lekkere coktail zal best smaken bij dit weer:-))erg toepasselijke kaart!
groetjes van corry

M@rjan zei

Restjes zijn vaak bruikbaar, ik bewaar ook dingen best lang en dan ineens.... erg leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT.

José zei

Leuk joh! Leuk plaatje heb je gebruikt en mooi gevormde teksten.
Het papier is dan volgens mijn van DCWV.
Groetjes, Jose

scraplouise zei

Lief kaartje hoor, inderdaad is het DCWV, ze hebben schitterend papier, ik heb er ook nog wat van in mijn restenbak zitten.

gr.LOuise

Riet zei

Wat een mooi kaartje Jaimie.

Liefs Riet.

Nadine zei

Een leuk zomers kaartje!

Christine zei

Heel leuk gedaan Jaimie! Ziet er tof uit!!
Liefs
Christine

Bep zei

Hoi jaimie,

Wat een super kaart heb je weer gemaakt, en je kindjes hebben ook allebei een leuke kaart gemaakt.

Gr...Bep

Chantal zei

Krijg zin in een cocktail. Leuke kaart!!

Groetjes Chantal

Cornelie zei

Ja grappig dat we allebei op de cocktailtoer zijn gegaan! leuk je kaartje en de tekst past er goed bij!

manuela zei

Wat een leuk fris kaartje en je kindjes hebben ook allebei een leuke kaart gemaakt.

Liefs Manuela

SandraW zei

Leuke kaart, Jaimie!
Lekker vrolijk!

Liefs, San

Pia zei

Wat een leuke vrolijke kaart heb je ervan gemaakt.
Groetjes,
Pia

Niki Rowland zei

Great card, love the cocktail image! Thanks for joining us at Sketch Saturday, Niki xx