donderdag 26 juli 2012

Less is More

Hallo allemaal, 

Ok mijn naaimachine staat , maar amai wat ben ik er een ramp in geworden ség !!

Er is nu bij less is More, de challenge "Sewing", dus ja ok ineens een oefening om er terug in te komen,  ik heb de ijsjes op de kaart van een applicatie uit mijn naaiboek, ik heb die vergroot en dan uit mijn restpapier gesneden en dat onder de naaimachine gelegd en daarna verhoogd op de kaart geplakt , tekst is in distressinkt gezet, het designpapier is van Basic Grey en van DCWV, heb ik het nu juist ?:-)

En als je mijn kaarten ziet , zal het duidelijk worden dat het naaigedeelte nog véél oefening nodig heeft !! Op papier is toch helemaal anders dan op stof, eigenlijk doe ik het op kaarten , dan liever met de hand erop naaien.



Nu de machine open staat, heb ik me maar ineens dit werkje erbij genomen, dat zal ik ook eens afwerken. Weten jullie het nog, dit had ik een tijd geleden gestempeld op stof en met de copics ingekleurd, het is met het wassen een klein beetje uitgelopen, maar als oefenstof kan het er door :-)


Ook ben ik aan een nieuw kruissteekje begonnen, dat doe ik als ik boven bij mijn mama even ga rusten in de zetelstoel (met luxebediening van mijn mama'tje erbij, dan krijg ik heerlijke salade, smoothie,...ne mens zou voor minder van de trap willen donderen, neen grapje hoor, deed (lees doet nog steeds) veel te zeer !)

Groetjes, 



13 opmerkingen:

cristel zei

ziet er toch niet slecht uit hoor
grtjs

Irene zei

Je gebruikt de naaimachine tenminste Jaimie en het ziet er absoluut niet verkeerd uit. Die van mij staat me elke dag aan te kijken, pal naast mijn knutselplek maar ik ben er nog steeds niet aan begonnen terwijl ik het zoo mooi vind op sommige kaarten!!

xx Irene

Anneke zei

Hoi Jaimie, wat een leuke kaartjes! Spijtig heb ik geen naaimachine en kan ik het niet op papier uit proberen want vroeger kreeg is naailes in school en vond het zo leuk om te doen :) Ben benieuwd naar je projectje :) Groejes Anneke

yvon zei

Jeetje, ben ik even weg uit blogland, kukel jij van de trap. Hoe krijg je het voor elkaar. Nee hoor meid, ik hoop dat je gauw weer opknapt. Wel lekker, om door je ma in de watten gelegd te worden, toch?? Ik vind je kaartjes goed gelukt hoor, ik zou willen dat ik het zo kon, maar tot op heden is me dat nog niet gelukt. Meid, heel veel beterschap en tot de volgende kaart.
Groetjes, Yvon

scraplouise zei

Jij doet het tenminste, ik neem het me iedere keer voor en daar blijft het dan toch bij want ik vind toch wel leuk staan. En je weet het hé oefening baart kunst.
Je kaartje zijn in ieder geval heel leuk geworden.

gr.LOuise

susie zei

Toffe kaartjes meiske en het roze kaartje ziet er uit om aan te likken ;) x

Jannie zei

Hoi Jaimie wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
En het naaiwerk ziet er best goed uit hoor.
Het is inderdaad moeilijker op papier naaien dan op stof.
Het kussentje vind ik ook heel leuk.
Groetjes Jannie.

Alexander zei

De ijsjes zien er lekker uit.

martina's kaartjes zei

naaien met de naaimachine heb ik niet onder de knie, dus dan maar met de hand.... bij jou lukt het alsnog aardig moet ik zeggen. het zal zeker niet makkelijk zijn.
toch leuke kaartjes,
grtjs,martina
x

Gerda Hartman zei

Wat een enige kaarten en Jaimie, oefening baart kunst, dat weet je toch ;-). Gewoon volhouden. Fijn weekend.

M@rjan zei

Heel netjes naaien op een kaart is ook niet makkelijk, maar het is toch leuk geworden hoor!

Riet zei

Wat een leuke kaarten Jaimie.

Liefs Riet.

Chrissie zei

We seem to have lost all the white space on these cards, but great stitching!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"