vrijdag 6 juli 2012

Mijn eerste poging, inkleuren met distressinkt !

Hallo allemaal,

Ik moet nog veel kaarten maken voor Post voor kanjers, (ik sta achter door de drukte hier), het kindje voor wie het kaartje is, ziet graag katten en honden, en zo heb ik vandaag dan eindelijk eens een poging gedaan om eens een afdruk (denk een kleurplaat van internet) in te kleuren met distressinkt.

Ik heb de inktpads op een glad doorschijnend blad gestempeld, en dan met het waterpenseel aan de slag gegaan...ik moet zeggen voor een eerste keer , kan het er door hé? En eigenlijk was het wel leuk !! 

Hier zie je de kleuren die ik gebruikt heb.


Dan de achtergrond van het afdrukje ook nog even in distress zetten.


Even zoeken bij de challenges die jullie mij doorgegeven hadden, naar een leuke sketch en zo kwam ik op een sketch van Sketch Saterday.
Ik zie nu wel dat ik het middenstuk precies verkeerd heb, dus kan zijn dat mijn kaart voor de challenge daar niet mee mag doen.
En dit is het kaartje ermee geworden. Het designpapier is van ?, nog hartjes uitgeponst, tekststempel ook in distress gezet en die is van MD.


Hihi, en wat staat er nu bij op mijn wenslijstje, nog meer distressinktpads, ik mis er nog een paar van , dat kan toch niet hé, geef toe :-))

Groetjes, 



12 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Supergoed gedaan hoor Jaimie!
Ik kleur ook sinds kort in met distress, en ik vind het superleuk om te doen!
fijn weekend, liefs Ester

Jen zei

love the distress inks Jaimie, thanks for joining us at sketch saturday this week

jen xx

M@rjan zei

Knap gedaan hoor, het is best lastig met die inkt! Heel leuk eindresultaat van je kaartje ook.

Michelle zei

Leuke afdruk, lijkt mij ook wel leuk om te doen als ik dat zo lees :)
De 'eindkaart' is ook mooi geworden, leuk met die pootjes!

Debby zei

Bedankt voor je berichtjes op mijn blog heel erg leuk. Je kaartje vidn ik ook heel erg lief. en het afdrukje (al is het een kleurplaat) vind ik ook al zo'n schatje

ze mogen blij zijn met jou bij post voor kanjers.

liefs Debby

martina's kaartjes zei

een heel erg geslaagd kaartje ! goed gedaan
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat knap gedaan Jaimie.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat mooi gedaan joh voor de eerste keer, ik doe het je niet na haha
gr linda

Christine zei

Goed meid en dit voor je eerste keer! Laat je volledig gaan, zou ik zeggen!
Liefs
Christine

Charlotte zei

Distress staat ook nog op mijn lijstje :)
Je bent er al goed mee weg zie ik! Mooi! Veel plezier er nog mee!
G.
Charlotte

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat heb je er een vrolijke kaart van gemaakt en toevallig had ik vanmorgen een workshop distressen,was erg leerzaam en leuk!
fijn weekend en groetjes van corry

Joke zei

Wat een leuk kaartje en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke