donderdag 26 juli 2012

Mijn naaimachine doet het toch nog !

Hallo allemaal, 

Mijn mama en mijn naaimachine hadden met dat wateroverlast in het water gestaan, en eigenlijk gingen we er gewoon vanuit dat ze kapot waren, maar gisteren dacht ik, kom ik ga dat van mij eens nemen (ja nemen, daar zat mijn fout al, neen Jaimie, zware spullen oppakken doen we nog niet, dus ik heb de rest van den dag met pijn mogen lopen, ggrr,). Na het terug insteken van de machinenaald,  spoel en draad, ging ik aan de test ... en ja hoor, het deed het gewoon prima, niks mis mee, geen roest, niks mis!! De machineblok bij een Singer zit redelijk hoog, dus het water is niet aan de motor geraakt, gelukkig !!
Ik heb een grote hobbykelder en nu kan het machine blijven staan op de tafel.

Ons dochter had een tijd geleden eens heerlijk zachte stofjes gekozen voor een kussentje,  Dus na eerst op een restje stof te hebben geprobeerd, heb ik dan eindelijk dat simpel kussentje maar eens in elkaar gestikt en de laatste naad met de hand dicht genaaid, buiten op de bank (gelukkig moet ik daar allemaal niet lang voor zitten en dus dat ging nog net.)

de voorkant, 


de onderkant,



waarom ze dat nodig heeft, kijk maar, haar woefke had wel géén hoofdkussen in bed hé :-)
Ik hoor ze al af komen, sebiet heeft hij ook géén eigen deken zekers :-))


Groetjes, 






5 opmerkingen:

cristel zei

Wel weer leuk gedaan en ja daar zijn moeders voor he en je moet wel nog rustig aan doen he
Grtjs

Christine zei

Jouw kennende maak jij dan nog gauw een dekentje ook hé want Woefke mag toch geen kou hebben hé? Leuk gedaan en nog leuker is dat je naaimachine nog werkt!!
Liefs
Christine

Alexander zei

Kan jij ook eens eentje voor mij maken.

Gerda Hartman zei

Wat fijn dat hij het nog doet! Hier viel eens een mobieltje in bad en dat deed het ook nog gewoon. Veel plezier met naaien.

Bep zei

Hoi Jaimie,

Wat een leuk kussentje, en wat fijn dat je naaimachine het nog doet.
Als ik jou was zou ik het dekentje op voorhand maken hahahaha.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺