donderdag 19 juli 2012

Na regen komt zonneschijn

Hallo allemaal; 

Vanmorgen dit kaartje gemaakt voor de challenge van mi Cas es su Cas, daar is het deze maand een kleurenchallenge, "gebruik de kleuren wit, geel, blauw en rose". Het is de eerste keer dat ik hier aan mee doe, ik hoop dat ik het juist gedaan heb?!

Dit is wat ik ervan gemaakt heb , een witte kaart met distressinkt gekleurd, daarop in een donkerdere kleur tekst en stempels opgezet en twee stempels er verhoogd opgeplakt.


Ik ben blij dat het mij al lukt om deze snelle kaarten al terug kan maken.
De andere kaarten doe ik iets langer over nu :-)

Groetjes, 

12 opmerkingen:

Charlotte zei

Mooi kaart Jaimie! Erg zomerse kaart met de zomerse kleuren van de MCSC challenge! Erg leuk!
En achter regen komt altijd zonneschijn!
Groetjes,
Charlotte

Marlieke zei

Jazeker heb je het goed gedaan! En ik vind je kaart werkelijk prachtig geworden! Bedankt voor je inzending bij MCSC.

corry'kaart zei

hoi jaimy
een mooi geslaagde kaart,maar laat nu maar meer de zon gaan schijnen:-))
groetjes van corry

ScrappyDoo zei

Origineel bedacht. Leuk kaartje. Leuk dat je mee doet met MCSC. Je kunt ook nog mee doen aan de candy als je dat wil! Zie eerste bericht.

Carina zei

Een leuk kaartje!
Groetjes

crealinedance zei

Hoi leuke kaart bedanktvoor het meedoen.gr.Nel gastdesigner

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Heel erg mooi gemaakt! bedankt voor je deelname aan MCSC, liefs Lianne

Mieke zei

Leuke kaart heb je gemaakt! Tof dat je meedoet met de kleurenchallenge bij MCSC!

susie zei

Mooi kaartje !
Tof gedaan zo meiske ! x

Marit zei

Super kaart en wat leuk dat je meedoet met MCSC!

Groetjes,
Marit

Christine zei

Leuk gedaan Jaimie en hartelijk dank voor je bijdrage aan MCSC!
Liefs
Christine

Je@net zei

Wat leuk gedaan en inderdaad....eindelijk zon na al die regen!