zaterdag 7 juli 2012

Net terug van de spoed !!

Hallo allemaal, 

Goh, wat kan een mens toch stom vallen hé ség !! Ik was met de stofzuiger in mijn hand van de trap aan het gaan, maar ik blijf achter de darm hangen met mijn voet en ben van de trap gevallen, over kop en los met mijn gezicht op de stenen vloer terecht gekomen !
Terwijl ik blijkbaar in shock was en niks kon zeggen, alleen geluid uitbrengen, viel mijn oudste broer ook ineens flauw (mijn broers en schoonzus waren op bezoek), dus amai het was hier even eng allemaal ! Mijn man is met mij naar de spoed gereden, daar hebben ze mij helemaal onderzocht en ik mocht van veel geluk spreken voor zo een val te doen, dat ik enkel op mijn lip gebeten had tijdens het vallen, dat ik overal gewoon vol(!) blauwe plekken en zwellingen sta en dat mijn dikke teen gebroken is. Morgen ga ik mij heel stijf voelen en pijn hebben zei de dokter, maar dan kon ik een spierontspanner of pijnstiller nemen. 

En nu ga ik proberen alles te verwerken en te slapen.

het ergste is dat iedereen serieus verschoten was, en dat ik nu niet kan auto rijden, grrr, maar hopelijk als de pijn meevalt, wel veel knutselen of lezen.

Groetjes, 

22 opmerkingen:

Linda zei

Jeetje dat is schrikken zeg, nou meis veel sterkte en hopen dat je snel weer pijnvrij bent
gr linda

scraplouise zei

Och jeetje wat een ellende, wens je heel veel sterkte!!!.

gr.LOuise

Lia zei

Oh dat is inderdaad erg pijnlijk, je bent er toch nog goed vanaf gekomen, je zult zeker je spieren gaan voelen, heel veel sterkte en beterschap,
groetjes Lia

hennie zei

Heel veel sterkte lieve Jaimie!
Neem de tijd om op te knappen.
Dank God dat hij je bewaard heeft.
Lieve groetjes hennie.

Hetty zei

Oh nmou dat is wel heftig geweest
ik wens je dan ook veel sterkte

gr hetty

M@rjan zei

Jeetje meid!! Heel veel sterkte en hopelijk zijn de kneuzingen en zwellingen snel over!

Tania zei

Ohnee, dat moet idd schrikken zijn geweest! Voor je blauwe plekken : arnica zalf smeren, dan verdwijnen ze zienderogen.

Joke zei

Zo dat was zeker schrikken,sterkte de komende dagen met de spierpijn.Lieve groetjes van Joke

Pauline zei

Och arme!
Wat een schrik...gelukkig is het nog redelijk afgelopen, is met de broer ook alles weer goed?

Cindy zei

Nou nou dat was zeker schrikken hopelijk gaat het snel weer beter en kun je snel weer aan de knutsel.
Beterschap
Liefs Cindy

susie zei

MEISKE WAS ME DAT VERSCHIETEN !!!!

Geen gewoon avondje gisteren !
Hou het toch maar even rustig want je wil al direct dingen doen die NIET kunnen !
Dikke bees en dikke knuffel xxxxxxxx

corry'kaart zei

hoi jaimy
nou dat zal zeker schrikken zijn geweest en dan ook nog het flauwvallen van je broer,het was gewoon een grote pechdag maar hopelijk gaat het nu een klein ietsiepietsie beter!
groetjes van corry

Bietje zei

Ai, ai, dat is schrikken. Ook voor mij hoor, hier achter PC. Je had ik weet niet wat wel kunnen hebben.
Ik snap heel goed dat jouw broer van de schrik flauw valt. Kijk je de komende tijd goed uit, misschien heb je er toch wat aan over gehouden. Zonder dat je dat nu weet.

Riet zei

Wat erg zeg,je had dood kunnen vallen.
Je bof gelukkig zeg.
Heel veel sterkte.

Liefs Riet.

sarams1987a zei

sterkte, veel beterschap

Christine zei

Meisje toch, wat een pech alweer! Gelukkig valt alles nog mee. Hopelijk niet teveel pijn en ben je er gauw bovenop!
Veel liefs x
Christine

Pierelantijntjes zei

Tjonge wat een schrik zeg!
Ik hoop dat de pijn mee gaat vallen en ik wens je heel veel beterschap toe!
liefs Ester

cristel zei

nou wil wel geloven dat je in shock was heel veel beterschap hoor
grtjs

marika zei

ewel zenne,en natuurlijk moet da u weer overkomen he.In ieder geval moet ge nen goeie beschermengel hebben,want ondanks dat ge zo'n val gedaan hebt zijt ge er toch goed vanaf gekomen.Ik hoop dat je goed geslapen hebt en niet te veel pijn zult hebben de komende dagen.Hou u maar rustig (en ik bedoel echt RUSTIG),en schroom u niet om pijnstillers te pakken,want ge zult ze nodig hebben denk ik.

dikke (voorzichtige) knuffel van mij

Michelle zei

Wat schrikken zeg! Hopelijk valt de pijn mee en voel je je straks weer wat beter.

Liefs Michelle

Bep zei

Hoi Jaimie,

Tjonge, tjonge is dat schrikken zeg!
Ik hoop voor jou dat de pijn een beetje mee gaat vallen en ik wil je heel veel beterschap toewensen.

Liefs Bep

Marianne zei

och meiske ge hebt sjans gehad hé, goed engelbewaarderke heb je. Spoedig herstel en rustigaan doen hoor.