woensdag 11 juli 2012

Smurfin hier :-)

Hallo allemaal, 

Dank u voor jullie lieve woorden !!

Goh, ik verveel me dood, ik kan al even zitten, maar niet lang op mijn staartbeentje, den éne stoel gaat al beter dan den andere. De laptop ligt in de zetel, dus die heb ik nu op mijn buik liggen, niet echt handig om te typen , maar ik kan hem niet op mijn knieën zetten, die zien blauw en dat doet au :-)

Ik ben wel aan de kruissteek met de pony bezig, maar och dat ding werkt toch niet lekker hoor, ppff, ik gooi dat meer terug opzij dan wat anders, dus dat gaat met kleine stukjes verder. 
Ondertussen probeer ik ook mijn kookblog terug bij te schrijven, amai dat was lang geleden en dat wilde ik al zo lang doen, maar nam er nooit geen tijd voor.
Ik popel om een kaart te maken, ik had net ontdekt hoe leuk dat inkleuren met distressinkt was !!

Thuis probeer ik het afwasmachine te vullen en leeg te halen, de was te doen, dieren eten te geven, maar het gaat allemaal nog vrij moeizaam. De trappen doen, dat lijkt nu zo zwaar, stom allemaal hé. Mijn mama helpt met eten en met naar de winkel te rijden, Dank u mama'tje xxx!!!
Pijnstillers wil ik niet, de pijn dat ik niet kan doen wat ik wil, is véél erger dan de pijn van de kneuzingen, ... en daar hebben ze géén pillekes voor hé ! Ik mis ook enorm het auto rijden !!

Ondertussen waren wij ook bezig met de directie van de school (ons Illyana haar eerste school toen), die de examencommissie doen, we zijn gaan horen , hoe en wat onze zoon moet doen bij het examen, we hebben de info en boeken even mogen lenen en dus gaan we hem voorbereiden op het behalen van zijn getuigenschrift gewoon lager onderwijs. Hij en ik staan er volledig achter, helaas heeft hij nog véél bij te benen door de laksheid van zijn vorige school, maar ja gedane zaken nemen geen keer, dus we gaan ons nu focussen op onze inzet en moed ! De jongste die zit gewoon nog goed op schema en heeft nog tijd genoeg. Eens we de boeken besteld en binnen hebben, gaan we terug van start gaan met lessen.

Ik ga proberen om ,in stukken waarschijnlijk, een blogronde te komen doen hoor.

Groetjes,


11 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Jaimie

Wat rot dat je zo`n last nog hebt ik hoop dat het snel allemaal geneest.En succes met de kids en school.
gr en hopelijk zien we gauw weer een mooie kaart van jou want dat etekent dan ook dat je je weer goed voelt om te hobbieen


Cindy

Grietje Jansen zei

Heel veel sterkte en beterschap!!

Grietje

susie zei

Hi blue woman !
Rustig meiske nog een beetje geduld en je kan weer kaartjes maken.

Vele knuffels ! Maar ik moet het voorzichtig doen, weet het wel. xxxxxxxxxxxxxxxx

martina's kaartjes zei

ik wens je veel beterschap en sterkte met alles !
veel succes met de examens !
grtjs, martina
x

corry'kaart zei

hoi jaimy
wens je van deze kant veel sterkte en hopelijk is alles weer snel voor jou bij het oude,zodat je zonder problemen je dingen weer kan doen!
groetjes van corry

Michelle zei

Wat vervelend dat alles zo moeilijk gaat nu, lekker veel rust nemen en dan kan je straks weer knutselen :)
Veel succes met het examen voorbereiden.

Gerda Hartman zei

Jaimie, ik moest even bijlezen. Gelukkig is je val nog meegevallen. Klinkt wel gek: je val is meegevallen ;-) Hoop dat je snel weer opgeknapt bent en succes met de kindjes in het onderwijs.

Charlotte zei

Had dit bericht volledig over het hoofd gezien! Veel beterschap Jaimie!
G.
Charlotte

M@rjan zei

Klinkt naar, het zal wel even duren voor je weer de oude bent, maar jij bent een doorzetter! Sterkte meid!

Joke zei

Hallo Jaimie
Wat vervelend dat je nog zo veel pijn heb rustig aan maar en we wachten rustig tot je weer helemaal de oude bent.Beterschap en tot blogs.Groetjes Joke

Aleida zei

Gewoon door gaan met ademhalen, dan komt het allemaal wel goed. (advies is van mijn vader) Alle achterstand is niet een-twee-drie in te halen, het heeft zijn tijd nodig. Succes!
groetjes,