zaterdag 28 juli 2012

Spelen met distress, zo leuk !

Hallo allemaal, 

Gisteren en vandaag heb ik nog wat resten papier opgebruikt en gespeeld met distress. 
Ik heb ermee gestempeld in de donkere kleur en dan met een lichtere kleur ermee ingekleurd,
Sommige stempels zijn slecht gezet, maar ik had wel veel lol en ook hier oefening baart kunst hé :-)
De stempels en tekst- zijn van MD, Morehead of van de action. En die kleine houten stempel is uit ons dochter haar stempeldoos.

Deze kaarten doen mee aan de "so distressing" challenge van










Ze hebben misschien geen wauw-effect, maar ik vind ze zelf toch wel schattig geworden zo klein (10/10cm).

Groetjes,

11 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Ik vind ze hartstikke leuk gedaan!

Joke zei

Wat een leuke kaarten.Groetjes Joke

Je@net zei

Zo zeg, jij hebt zeker lekker gespeeld met je distress kleurtjes! Leuke kaartjes zijn het geworden, Jaimie!

cristel zei

nou ik vindt ze heel erg leuk hoor en het zijn er waarschijnlijk nog die deze kaartjes wel heel mooi vinden
grtjs

Jolanda Cuper zei

Prachtig dat heb je mooi gedaan!
groetjes Jolanda.

Michelle zei

Gezellig zo al die kaartjes bij elkaar. Die kleine kaartjes komen altijd van pas, leuk aan een klein cadeautje of aan een mooie bos bloemen!

Ik wens je nog een heel fijn weekend

Liefs Michelle

Riet zei

Wat een geweldige kaartjes Jaimie.

Liefs Riet.

José zei

Wat een schattige set Jaimie. Erg leuk om als setje weg te geven met een mooie strik erom ofzo.

Cards by Jol zei

leuke kaartje Jaimie, ze zien er vrolijk uit, mooi strak ook.

groetjes jolande

scraplouise zei

ZE zijn geweldig geworden Jaimie!!.

gr.LOuise

Anneke zei

Geweldig leuk dit setje kaartjes Jaimie!! Groetjes Anneke