zondag 22 juli 2012

Tag (van restjespapier)

Hallo allemaal,

Ik mezelf beloofd géén nieuw papier aan te raken voor mijn restbak(ken) leeg zijn, geloof mij, daar ben ik nog even zoet mee hoor! Het lukt mee aardig tot hier toe :-) 

Ik heb nu eens een tag gemaakt, ik heb daar geen mal van, dus ik heb maar wat geknipt hoor :-)
De twee lichte papiertjes zijn van bij Elke en het donker is van Basic Grey. De mooie gehaakte vlinder heeft mijn mama'tje (ooit eens) gemaakt. De kopspeldjes(of hoe noem je dit?) komen uit mijn doos van bloemschikken. Dan nog een koordje met een hart-bedeltje aan  (zeg ik dit juist?). En de tekststempel is van MD en gezet in distressinkt. 


Groetjes,

PS; met mij gaat het elke dag een beetje beter, zitten en trappen doen blijven nog lastig. Wij zijn van vorige week ook terug met de lessen begonnen, dus stilaan komt het wel weer ok. Dank u voor jullie steun allemaal !! 

11 opmerkingen:

Kitty zei

Sorry Sorry Het was al weer een poosje geleden dat ik reageerde maar druk gehad,weg geweest dus dan nu bij deze.
Je heb weer leuke kaarten e d opgezet zeg je tag is ook erg leuk met de vlinder.
En gelukkig gaat het met jou ook weer wat beter.
Alles op je gemak en geniet zeker ook van het mooie weer he.

Groetjes Kitty

Charlotte zei

Jij bent inderdaad ook heel leuk bezig met restjes te verwerken! Zoeter goed uit! Ik ben blij te lezen dat je stilletjes weer wat in de waggel geraakt!
Groetjes,
Charlotte

Irene zei

Hij is beeldschoon Jaimie en ook ik teken/knip vaak zo maar een tag, je hoeft echt niet overal een dure stans voor te kopen om iets leuks te maken!!!!

Beterschap, Irene

Gerda Hartman zei

Wat schattig. Echt heel fijntjes. Fijne zondag verder.

corry'kaart zei

hoi jaimy
vind dat zo leuk om te lezen dat je steeds van restjes zulke mooie dingen kan maken,net als deze tag!!
groetjes van corry

Michelle zei

Mooi he, hoe je met verschillende materialen leuke dingen kan maken.
Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat!
Fijne avond nog,

Liefs Michelle

marika zei

amai,ik heb precies al het een en ander gemist hier,zie hier zoveel mooie creaties opeens.
Die tag is echt supermooi hoor,en dat snelle geschenkje voor u mama.Simpel,maar wel erg leuk

groetjes,Marika

Jannie zei

Wat een prachtige tag heb je weer gemaakt Jaimie,echt schitterend!!

Groetjes Jannie.

scraplouise zei

Hahahaha, Dat neem ik mij ook altijd voor, maar helaas er komt weinig van terecht, kan de verleiding nooit weerstaan. Maar je bent weer aardig productief geweest, je Tag is enig, mooie vlinder en hieronder staan ook al van die mooi creaties.

Fijne dag,

LOuise

martina's kaartjes zei

een hele leuke creatie ! mooi gemaakt, het vlindertje maakt het helemaal af ! en eh... restjes opgebruiken, een heel erg goed initiatief, maar wachten tot je alles opgebruikt hebt om dan pas iets nieuws te kopen, als je daarin slaagt, chapeau, dat vind ik de grootste uitdaging =)
succes met je herstel
grtjs, martina
x

Alexander zei

Wat een heel mooi werkje.