zondag 1 juli 2012

Volger worden lukt niet meer, ggrrr

Hallo allemaal, 

Ik probeer bij nieuwe blogs mij aan te melden bij volgers, maar ik en mijn kinderen hebben daarvoor dezelfde account bij google, het lukte daarvoor steeds om met naam, blogadres en eigen foto te wisselen.
Maar nu dus ineens niet meer, ik kreeg mijn zoon zijn account er niet af, lukt dat wel, dan krijg ik zijn volgerfoto er niet af, dus nu kan alleen hij nog volger worden en ik en zijn zusje nergens meer. Dus ik vrees dat ik bij sommige van jullie nu als volger sta met mijn naam, maar met mijn zoon zijn volgerfoto!

Ik zoek uit hoe ik dit kan oplossen, maar geen idee....weten jullie raad ?? alvast dank u dan :-)

Groetjes, 

6 opmerkingen:

Linda zei

Geen idee hoe je dat moet oplossen, succes ermee
gr linda

Cindy zei

hoi hoi
Sorry ik heb niet zoveel verstand ervan en al blij dat ik een blog heb gemaakt

succes gr Cindy en leuk dat je bent komen kijken

Bep zei

Hoi Jaimie,

Sorry meid kan je niet helpen, hoop dat je het kan oplossen.

Gr...Bep

Joke zei

Hallo Jaimie
Zag dat je volger bij mij bent geworden met de twee leuke kittensfoto en ben gelijk even bij je blog gaan kijken en volger bij je geworden.Helpen met het probleem kan ik niet groetjes Joke

Pierelantijntjes zei

Hey Jamie,
wat vervelend zeg. Helaas kan ik je niet helpen met het probleem.
Wat een gezellige foto's van je planten in de vorige post.
FIjne week, liefs Ester

jans zei

weet er alles van meis sinds vandaag kan ik weer bij mijn volgers komen voor zo lang als het duur de eene dag lukt het wel de andere niet het is om hopeloos van te worden grt jans