dinsdag 14 augustus 2012

Borduren en naaiwerk

Hallo allemaal,

Na de was en de plas, nog heerlijk in de tuin gezeten, mijn mama was ook even erbij komen zitten.
Ons dochter zat terwijl in het zwembad, mijn mama was aan het bladeren in een boekje, want lezen met ons dochter in de buurt... nogal moeilijk, ze zwijgt nu eens écht géén séconde! :-)

Ik heb terwijl wat steekjes gemaakt aan het egeltje


en aan het t-shirtje voor ons dochter haar popje


Ook met papier ben ik iets aan het maken om binnen te gebruiken met de kindjes, een soort weekoverzichtje voor bepaalde zaken die belangrijk zijn, zoals medicatie,wc gebruik (voor de jongste haar darmproblemen is dat belangrijk dat we dat (beter) in het oog houden) en douchegebruik , want jaja, een bad zou leuker zijn, mama. Dan zouden we graag elke dag erin gaan, maar een douche, en blablabla :-)
Dus voor de lieve vrede daarover ineens een sticker-schema maken.
Moet ikzelf mijn hersenen niet meer pijnigen met de vraag, " was dat nu gisteren of eergisteren dat die gedoucht heeft, of heb ik die medicatie nu wel of niet gegeven vanmorgen?" Dus ook voor mij een stukje duidelijker zo :-)

Groetjes, 

12 opmerkingen:

Aleida zei

Je bent heel productief geweest! Zoveel projectjes weer een stapje verder. En nog overzicht ook. Hoe duidelijker het is voor de kids, hoe minder ze protesteren!
groetjes,

corryskaart zei

hoi jaimy
wat ben je toch een bezig bijtje:-)) en dat gekwebbel van je dochter herken ik aan mijn kleindochter dat waffeltje staat geen minuut stil:-))en je borduurwerk lijkt mij erg mooi worden!
groetjes van corry

Irene zei

Je bent weer lekker bezig Jaimie en in Brabant zeggen ze zoiets als "als het ouwehoerke dood is trekte gij z'n broekske zeker aan" en dat is dus op jouw meiske wel van toepassing, hahaaaaaaaaaa!!!

xx Irene

Joke zei

Wat een hoop dingen doe je gelijk en dat borduren is zo leuk.Ben benieuwd hoe het er later uit ziet.Zag dat je ook al opgeschoten bent met de baby born kleertjes.Succes met het schema van de kinderen.Groetjes Joke

cristel zei

ja een schema is voor de kids maar ook voor jezelf veel gemakkelijker he en wat ben je weer een bezig bijtje geweest hoor
grtjs

Tania zei

Ja, zo'n stickersysteem zou hier ook wel van pas komen. Hier is het ook elke keer gezeur of ze nu wel of niet in de douche moeten.

Anita Meijer zei

Hahaha je hebt het er maar druk mee Jaimie en nog aan het borduren ook zag ik. Leuk.
Groetjes van Anita

Elisabeth zei

Je bent lekker druk bezig geweest. En op het werk hebben we nu een afkruiskaart ;) dan weet ik wat er nog moet gebeuren ;)

Gerda Hartman zei

Moest weer even bijlezen, want ik liep weer achter op alle activiteiten. Jammer dat ik het niet meer kan zien, zulk borduurwerk. Gelukkig is er de borduurmachine ;-). En laat dat zwembad maar staan, want het wordt nog veel warmer het weekend. Mij eigenlijk een beetje té warm moet ik eerlijk zeggen.

Pauline zei

Je bent met leuke werkjes bezig!

saramsades zei

prachtig, zeer mooi

Michelle zei

Wel handig inderdaad zo'n weekschema'tje, dan vergeet je in alle drukte toch minder.
Je borduurwerkje vordert ook al mooi =)