woensdag 22 augustus 2012

Doosje met zelfgebakken koekjes in

Hallo allemaal, 

Gisteren dit doosje gemaakt uit...ja juist restpapier :-) (ben fier op mezelf, ik heb nog geen ander papier aangeraakt). 
Het doosje is uit één van de boeken van Kitty Franken. 
 Ik vond het designpapier al druk en mooi genoeg, dat ik er enkel nog roosjes opgeplakt heb, en de roosjes heb ik bewerkt met distressinkt, ook de tekststempel van MD is met deze inkt gezet.
In het doosje zelf, zitten (lekkere!) zelfgebakken koekjes.

De foto's van het doosje zijn 's avonds binnen getrokken, dus de kleuren zijn wat feller dan in het echt.





 De kindjes hebben geholpen met koekjes bakken, maar die ze zelf hebben gemaakt, mochten ze zelf opeten natuurlijk :-)


Groetjes, 

8 opmerkingen:

Aleida zei

Dat ziet er heel mooi en erg smakelijk uit! Echt een verwennerijtje!
groetjes,

Anneke zei

Wat een leuk doosje! En hmm dat ziet er lekker uit!! Groetjes Anneke

Milnie zei

wat een leuk doosje en ik krijg al trek bij het zien van de koekjes, die zullen ondertussen vast al op zijn!

cristel zei

het oogt mooi en ziet er ook nog eens mooi uit ook wat willen we nog meer toch
grtjs

Anita Meijer zei

Wat heb je dat toch weer mooi gedaan Jaimie, en dat allemaal met restjespapier, super en de koekjes zien er lekker uit, kan je er niet eentje door het beeldscherm aangeven.
Groetjes van Anita

corryskaart zei

hoi jaimy
toch hartstikke leuk als je zo prachtig doosje krijgt met van die lekkere koekjes erin!
groetjes van corry

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie ik heb vandaag een hele goeie tip over de verdwenen volgers gekregen. Mij is het gelukt.
Als je geen volgers ziet ga je naar :
HTTP://VERHALENENCOLUMNS.BLOGSPOT.NL/

Scrol even naar het bericht van de volgers en doe premies wat er beschreven staat. Het werkt en mijn volgers zijn weer terug.

Succes!
Groetjes Ageeth

susie zei

Het doosje vind ik heel mooi maar die koekskes .... lekker mannekes !
Njam njam njam en het smaakte naar nog maar ik wil uiteraard niet gulzig zijn hoor :))
Ik ga braaf wachten tot er weer een lading lekkere koekjes aankomen.
Mmmmmm .... xxxxx