woensdag 8 augustus 2012

Fotografie, bakken, lezen,..

Hallo allemaal, 

Eerst wil ik graag een foto laten zien die mijn man genomen en ook zelf ontwikkeld heeft. Hij werkt in zwart/wit en zelf vind ik dat soms nog mooier resultaat geven dan een kleurfoto. Deze foto, van ons dochter, vind ik zelf dan ook prachtig geworden !


Ik heb eens een 3-kleurencake gebakken,


Daarna moest er met poedersuiker, boter en kleurvloeistof een laagje over, het was wel lekker.


Tijdens het kuisen, strijken, koken, wassen,...verplicht ik mezelf tussendoor toch eens te gaan zitten met een boekje, zo zijn deze boekjes al uitgelezen :-)


Mijn schoonzusje vroeg of ze mijn uitgelezen boekjes ook eens mocht lezen , ze zei "voor mee in een warm badje te gaan hé" 
Oooh een bad, een bad met schuim, geur, kaarsjes, even afzonderen van de drukte van het gezin hier.....ik ben (gezond) jaloers nu :-)), want een nieuw bad, dat staat hier al een jaar op mijn verlanglijstje, en wie weet misschien eind deze maand, dan ben ik jarig , zou mijn man mijn hint hebben :-))

Maar voor mijn schoonzusje ben ik dus nu een label aan het maken voor aan de boekjes te hangen.

En verder zijn we ook nog druk met voorbereiden van het schoolwerk.

Maar straks laat ik de label nog zien en kom ik nog op blogronde!

Groetjes, 

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

inderdaad, een heel geslaagde foto ! veel succes met je 'ontspanning' verder,
grtjs, martina
x

Cindy zei

Zo je bent er maar druk mee zie en lees ik maar wel leuk toch?
Ik probeer ook weleens te lezen in bad maar ben altijd bang dat mijn boek te water gaat hihihi.
de cake ziet er lekker uit ik ben wel van het zoete( ondanks dat ik tandartsassistente ben).
En de foto vindt ik geweldig.

groetjes Cindy

scraplouise zei

Prachtige foto van jullie dochter, inderdaad soms vind ik zwart/wit mooier. Mmmm de cake zier geweldig uit!.

gr.LOuise

Irene zei

Een schitterende foto van de kleine meid en je cake....beetje rare kleuren Jaimie maar hoofdzaak hij is yummie!!
xx Irene

Anneke zei

Prachtige foto van jullie dochter! Erg leuk he zo fotograferen :) En hmm wat ziet je cake er lekker uit!!
Geniet meer van het lezen, ben ik ook volop aan het doen! Lees altijd voor ik ga slapen :) En ik hoop dat je je bad gaat krijgen ;)
Groetjes Anneke

Cards by Jol zei

mooie foto van jullie dochter, ik vind zwart/wit ook vaak mooier.
ik lees graag thrillers, maar door tijd gebrek lees ik vooral in de vakantie.

groetjes jolande