dinsdag 28 augustus 2012

Gefeliciteerd....aan mezelf ! :-))

Hallo allemaal, 

Jaja, ik ben vandaag een jaartje ouder. Normaal geef ik daar dus niks om hé, maar vandaag ga ik me eens laten gaan, ik ga shoppen met mijn mama, kindjes mogen bij mijn schoonouders terwijl.
Moet je weten dat ik shoppen haat hé...awel vandaag eens niet sé :-))
Wij hebben zware jaren achter de rug en ik ga nu eens écht aan mezelf denken vandaag ..... WACHT .... dames , hoe doe je dat nu wééral :-))

Ik heb vanmorgen dit kleine kaartje uit restpapier gemaakt, ik ga sebiet op zoek naar ronde nestabillities, want zoals je merkt is de grotere ronde met de hand geknipt en de kleinere met een pons :-) De randjes van de kaart heb ik met blauwe distressinkt gedaan en de rest van de kaart is met rose distressinkt. Teksstempel is van ?? en dat cupcakestempeltje is van de pipoos.


Groetjes, 

26 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd!!!
"SHOP ze"vandaag!!

liefs annemarie en merit

cristel zei

van harte gefeliciteerd en maak er een hele fijne shopdag van en je kaart is heel erg leuk hoor
grtjs

Irene zei

Van harte gefeliciteerd Jaimie en een heel gezellige verjaardag gewenst!!!!

Liefs, Irene

Poekie zei

Hé Jaimie,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet er maar eens goed van hoor!!!

Lieve groetjes & DIKKE knuffel,
Saskia & co

Henk Bossenbroek zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier met het winkelen.Je kaartje is ook schattig.Groetjes Joke

Christina zei

Hij is super Jaimie! Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Groeten Kristel

susie zei

Happy birthday to you !

Voila sê, deze morgen al gezegd en nu geschreven ;)
Je kaartje is een schoontje en dat allemaal van restjes, knap hoor, meer moet da ni zijn !

Pak uw sacoche en we zijn weg .....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anneke zei

Gefeliciteerd Jaimie!! En een dagje genieten kan altijd eens goed doen he ;) Leuk kaartje heb je gemaakt! Groetjes Anneke

Gerda Hartman zei

Jaimie van harte. Ik hoop dat je een geweldig dag hebt.

Cindy zei

Hallo Jaimie,

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en heel veel plezier en gezelligheid gewenst

groetjes Cindy
ps de kaart is heel leuk

yvon zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jaimie en ik wens je heel veel shopplezier. Laat je maar lekker verwennen.
Groetjes, Yvon

Charlotte zei

Gelukkige verjaardag!
Maak er een superfijne dag van! Wat zal ik jaloers zijn op je ronde nestabolities - need them to!
Ik was gister(vierkante) cirkels aan het uitknippen en het slaagt echt op niets :)
Groetjes!
Charlotte

Karin zei

Heppie beurteej!! Fijne dag toegewenst! Leuke kaart met frisse kleurtjes.
Groetjes

Marianne zei

gelukkige verjaardag Jaimie, veel plezeir met shoppen en lverwen jezelf maar eens. Wel even komen biechten hé achteraf.

jolanda zei

Van harte gefeliciteerd.
Je zult vast wel mooie dingen kunnen vinden!

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje heb je hier ! en geniet lekker van je dag, een dikke proficiat !
grtjs, martina
x

Pauline zei

Van harte hoor!
en veel plezier vandaag!

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Jaimie en dan shoppen op je verjaardag hahaha terwijl je daar zelf niets aan vindt, acht zal best gezellig zijn toch. Je kaartje is weer heel mooi geworden.
Groetjes van Anita

scraplouise zei

Gefeliciteerd en ik hoop dat je een gezellige dag hebt, Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd!.

gr.LOuise

Riet zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Jaimie.
Prachtig is je kaartje.

Liefs Riet.

Lia zei

Van harte gefeliciteerd Jaimie, ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt,
groetjes Lia

Aleida zei

Van harte gefeliciteerd! En jezelf zo af en toe verwennen mag best hoor!
Die ronde nesties zijn super, ik gebruik ze vaak.
Mooi kaartje!
groetjes en een fijne dag.

Christine zei

Gelukkige verjaardag meid! Verwen jezelf maar eens goed, dat verdien je wel!
Liefs
Christine

GerJanne zei


Hoi Jaimie,

wat een leuke kaart!! Echt een mooie sketch.Van harte proficiat met je verjaardag ! Hopelijk heb je lekker kunnen shoppen! En ronde stansen gevonden?
Ja, rond knippen is verschrikkelijk moeilijk!

groetjes, GerJanne

Mascha zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier vandaag.
Groetjes, Mascha

Margo zei

Ik heb wat heel erg belangrijks gemist zie ik !
Alsnog een heel gelukkige verjaardag en ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt !
Liefs
Margo