maandag 27 augustus 2012

Ich liebe dich

Hallo allemaal, 

Terjuist met restpapier een mannentag gemaakt , wat plakparels, (gekregen) jute,  een plakrondje van ??, met glitterpen eens een tekstje in het Duits en op de ster nr. 1 geschreven. 

Deze tag is voor mijn schoonvader, hij is gek op Duitsland, dus daarom :-) Maar binnenkort moet hij een hartoperatie ondergaan en met deze tag willen wij hem gewoon laten weten dat we van hem houden en dat hij onze nr 1 is !

Ik heb mijn ventje terjuist, op zijn werk, de foto doorgemaild, maar nu zegt hij dat de tag hem doet denken aan kerst .... tja dat was ook de bedoeling niet natuurlijk :-) 
Dus nu weet ik niet goed of ik hem wel ga afgeven aan mijn schoonvader.
Wat als hij het ook zo beziet? Wie weet, zo zoon, zo vader, .... 
ipv andersom hé :-))

Foto is wel binnen getrokken, dus niet echt helder helaas


Groetjes, 

9 opmerkingen:

Christina zei

Ziet er super uit Jaimie! Mooi!
Groeten

susie zei

Ieder zijn gedacht hé meiske ;) maar dit was niet bij me opgekomen.
Ik vind je tag mooi ! xx

Karin zei

Leuk gedaan Jaimie! Hij doet me helemaal niet aan kerst denken hoor.
Groetjes

Tania zei

Ik vind het een leuke tag! Ik zou hem toch afgeven, het gaat om het gebaar hé.

Anita Meijer zei

Gewoon geven hoor, hij is prachtig en het gebaar is toch schitterend. Ik vind hem super geslaagd.
Groetjes van Anita

jolanda zei

mooie label, voor een kerstgedachte zou ik aan rood/groen denken

Pia zei

Wat een mooie tag Jaimie en ik vind hem helemaal niet kerstachtig hoor.
Groetjes,
Pia

Cards by Jol zei

mooie tag, gewoon geven hoor, de ster staat voor nr.1, lief gebaar.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi jaimie
een prachtige tag en de bedoeling is om iemand op te beuren en dat gaat zeker lukken met je mooie tag!
groetjes van corry