zondag 12 augustus 2012

Kaartje, boeken en foto's van ons konijn Mike

Hallo allemaal, 

Ik heb dit kaartje gemaakt, ik heb wel niet echt de juiste kleuren copcis, maar toch wilde ik nog eens met de copics inkleuren. Het papier is wéér restpapier , geen idee welk merk. De sketch is een oude van FridaySketchers. Het afdrukje is gekregen. Ons dochter had haar schaar er per ongeluk verkeerd ingezet, dus ik moest heel nip knippen wilde ik er nog iets mee doen en ik heb het verhoogd opgeplakt. Nog een lintje erachter en tekststempel van ?? op en voila een mannenkaart, zelf vind ik ze maar zozo, maar mijn mannen hier zien er niks mis mee, dus blijkbaar een echte mannenkaart (alhoewel ze niet van voetbal houden hihi).


Ook het lezen blijft leuk (zeker nu in de tuin bij het zwembad hé), zo heb ik naast de schoolboeken ook eens nieuwe boeken bij voor mij (doe ik normaal nooit , steeds tweedehands of gaan lenen in de bibliotheek), maar dacht kom ik doe eens iets voor mezelf, mag ook al eens hé :-)
Het is een roman, een psychologische thriller en een misdaadroman die verfilmd is, maar ik heb de film nog niet gezien, dus dat is goed, kan ik zelf mijn beeld er nog aan geven.
Heeft iemand van jullie er al één of meer van gelezen? Zoja, was het een goede boek(en)?


En dan nog wat foto's van onze Mike.

Tijdens een boswandeling, neenee grapje, dat is gewoon het onkruid in onzen tuin hoor.



Al spelende op het terras ... jaja, konijnen spelen ook graag hoor.


En zandkastelen bouwen en een burcht graven doen ze ook graag :-)


Tja en eens moe van dit alles...met de luie kont naast het zwembad uitrusten.


Ons dochter is bij mijn schoonouders gaan slapen, dus ik ga me nog even buiten zetten met een boek nu, later probeer ik nog eens een blogronde te komen doen hoor!

Groetjes, 

16 opmerkingen:

Riet zei

Wat een stoere kaart Jaimie.

Liefs Riet.

Irene zei

Een prima mannen/jongenskaart Jaimie dat hebben die 2 van jou goed gezien!!Lekker he een boek om mee weg te kruipen en Mike heeft het dik naar zijn zin in het onkruid want de grasmat is niet veel zo te zien.....kaalgetrapt voetbalveldje?????

xx Irene

Cindy zei

een super leuke kaart heb je gemaakt en wat een schattig konijn hebben jullie.

en bedankt voor je bezoekje en complimentje op mijn blog het waren idd wel veel kaartjes 60 dan word het fabriekswerk

gr Cindy

Joke zei

Een schitterende jongenskaart.Groetjes Joke

Christine zei

Tof kaartje Jaimie en een goed boek dat kan genieten zijn hé?
Leuk konijntje, hij heeft het daar blijkbaar goed naar zijn zin!
Liefs
Christine

Pia zei

Een prachtige mannenkaart heb je gemaakt.
En wat hebben jullie een leuk konijn zeg!
Groetjes,
Pia

Linda zei

Wat een leuk kaartje is dat geworden. En wat is het toch een schattig konijntje
gr linda

martina's kaartjes zei

toch wel een leuk kaartje ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Cards by Jol zei

mooi kaartje Jaimie, niets mis mee hoor, die mannen van jou hebben smaak, die mike vermaakt zich wel zo het bos ahum, tuin bedoel ik.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Nou Jaimie ik vind je kaart wel helemaal gelukt hoor, hij is prachtig. Wat een geweldig konijn hebben jullie. Helaas kan ik niets over de boeken vertellen, ik ken ze niet en lees niet zoveel eigenlijk. Hoop dat je genoten hebt in de tuin.
Groetjes van Anita

corryskaart zei

hoi jaimy
zeker niks mis met je mannenkaart hoor! lekker stoer en wat je boeken betreft lezen doe ik al jaren niet meer dus kan je niet een juiste keuze aanraden:-))
fijne dag en groetjes van corry

Je@net zei

Leuk kaart, joh! En wat en grappige foto's van het konijn, leuk beestje zo te zien!
De boeken zien er goed uit; boek links heb ik onlangs gelezen en is naast spannend ook nog vreselijk humoristisch. De andere twee ken ik niet.

Michelle zei

Leuke kaart en wat een schattig konijn is het toch. Hij heeft mooi de ruimte zo te zien, helemaal super!

Kaatje zei

heel leuk kaartje! En wat een schattig konijn zeg! Veel leesplezier!

groetjes,
Annika

cristel zei

er is niks mis met je kaart hoor zelfs heel leuk en geniet van je boeken en zo lieve foto's
grtjs

Anneke zei

Heel leuk mannenkaartje! En af en toe iets voor jezelf moet kunnen he :) Dan geniet je er des te meer van he! Leuke foto's van je konijntje, het is echt een schatje :) Groetjes Anneke