woensdag 8 augustus 2012

Label

Hallo allemaal, 

Tweede postje vandaag :-)
Net gedaan met les geven voor vandaag, dus ik kon nog snel even de label in elkaar kleven en op foto zetten voor de verdere plicht roept hé.

De label is natuurlijk wéér uit restpapier gemaakt ! 
Ik heb de rand een beetje met distressinkt gedaan, de stempel is gekregen en ingekleurd met de derwents, het etiket erop is ook gekregen (ik had beter de namen erop geschreven, want ik weet dus helemaal niet meer van wie ik wat heb gekregen, wel jammer, nu kan ik geen persoonlijke merci zeggen!). Dan nog wat bloemen erop en een koordje erdoor gedaan. 

Mijn schoonzusje zei toch dat de boekjes voor mee in bad was hé, wat denk je van de label voor eraan, geslaagd genoeg zo ??


Groetjes, 

13 opmerkingen:

Linda zei

wat is ie leuk geworden, heel leuk gedaan
gr linda

corry'kaart zei

hoi jaimy
ziet er erg lief en leuk uit zo met dat badderende meisje!
groetjes van corry

Cindy zei

Grappig stempeltje en label ziet er leuk uit

liefs Cindy

Carina zei

Heel schattig kaartje
Groetjes

Pia zei

Och die is echt leuk geworden!!!
Groetjes,
Pia

Anneke zei

Hoi jaimie, wat een mooi label! En een super leuk afdrukje he ;) hihi..
Daar zal ze wel blij mee zijn! Groetjes Anneke

Christine zei

Wat een geinig stempeltje! Heel leuk gedaan!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Hij is weer helemaal toppie geslaagd, ik vind hem mooi net zoals die schitterende foto hieronder, vind dat ook altijd heel mooi dat zwart/witte. Top.
Groetjes van Anita

Riet zei

Mooi gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Schitterende label heb je gemaakt en wat een toepasselijke stempel heb je gebruikt!!.

gr.LOuise

Je@net zei

Heel geslaagd, echt leuk geworden zo!
Maar wat ziet die cake uit de post hiervoor er ook super lekker uit!! Yummie....

marika zei

superleuk label.en zo geraken u restjes ook op he,ooit

groetjes,Marika

jolanda zei

mooi gedaan