woensdag 29 augustus 2012

Mercikes allemaal !!

Hallo allemaal, 

Wauw, dank u voor de felicitaties gisteren aan mij. Ik heb er een superleuke dag van gemaakt, wat was een ME-day lang geleden ség! 
Soms had ik wel even teveel last van mijn rug, nek en voet, maar dan was rusten op een bank wel even fijn. We hebben er ook een heerlijke Atlantische wrap gegeten, dacht dat we ons bord mee gingen opeten :-) Zo lekker!

In pipoos heb ik enkel één distressinkt en wat pixelmatjes gekocht en in boekenvoordeel vond ik nog wat ander leuks, maar al bij al, heb ik me van het crea-gedeelte héél rustig gehouden!


Maar geloof mij op andere dingen, niet hoor :-) Zoals (van mijn mama'tje) kettingen en schoenen, (van mijn ventje) lingerie, kledij, home decoration, verzorgingsproducten,veel (tweedehands) pocketromans, ... en van de kindjes kreeg ik tekeningen en zelfgemaakte kettingen, lief hé.

Dus ja na jaren heb ik dit jaar eens super van mijn verjaardag genoten!

Groetjes, 

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi jaimie
toch hartstikke leuk dat je zo verwend bent op deze bijzondere dag en nu lekker genieten van al je mooie nieuwe hobbyspullen:-))
groetjes van corry

Gerda Hartman zei

Heerlijk verwend. Nu lekker nagenieten.

Charlotte zei

Super te lezen dat je zulk een fijne dag had!
Groetjes!

hennie zei

Hoi Jaimie nog mijn hartelijke felicitatie.
Stuur mij je adres dan stuur ik jou een verlaat verjaardags kaartje.
Lieve groetjes hennie.

Michelle zei

hey Jaimie,

een dagje te laat maar alsnog van Harte Gefeliciteerd. Super dat je zo'n leuke dag hebt gehad, en nu maar lekker knutselen met je mooie nieuwe dingen ;)

Joke zei

Heerlijk dat je zo'n fijne dag heb gehad.Mooie spulletjes heb je gekocht.Groetjes Joke

Christine zei

Leuke spullen Jaimie en heerlijk zo'n verwendag!!
Liefs
Christine

Tania zei

Oei, die posting heb ik gisteren gemist. Alsnog een allerbeste verjaardag! Groot gelijk om je eens helemaal te laten verwennen.

jolanda zei

jer hebt leuke dingen gekocht

Margo zei

Je hebt groot gelijk dat je eens eindelijk een echt me-dag hebt genomen !
Moet je vaker doen !
Liefs
Margo