vrijdag 17 augustus 2012

Mini-easelkaart

Hallo allemaal, 

Omdat het uit restpapier bestaat, is het een mini-kaart geworden, 
het kaartje is 9,5 op 9,5 cm.
Ik vond bij het restpapier nog designpapier met sneeuwsterren en in mijn doos met afdrukjes, een gekregen, afdruk met een sneeuwman, dus zo ontstond deze winterkaart in deze hete dagen :-)

Maar ik heb vandaag zo een dag...alles wat ik aanraak, gaat of stuk of loopt mis of ....
en zo verknoeide ik ook zelf de afdruk, dus moest ik hem uitknippen en dan nog maar eens op een nestabilitie kleven, en de randjes daarvan heb ik met distressinkt gezet, zo ook de stempel op de achtergond en de rand van de kleine nestabilitie en de alfabetletters, dan op de afdruk heb ik voor de sneeuw witte glitterlijm gebruikt. Nog twee witte plakparels om de kaart tegen te houden. Voor het zien van de glitterlijm zal je de foto moeten vergroten.


Voor een dag als vandaag, is het nog veel dat deze kaart toch nog af is, dat het op iets trekt, dat laat ik in het midden :-)

Groetjes, 

15 opmerkingen:

Joke zei

Toch is de kaart heel mooi geworden.Groetjes Joke

cristel zei

zeg niet zo negatief hoor een simpel uit ziende kaart is toch ook heel mooi het gaat om de tijd en de liefde die je erin steekt ik vindt hem in ieder geval wel heel leuk
grtjs

Michelle zei

Soms heb je van die dagen, gelukkig gaan ze ook altijd weer voorbij ;) Het is een super mooie kaart geworden, leuk met die glitterlijm!

Cards by Jol zei

schattig kerstkaartje.

groetjes jolande

Tania zei

Wat een lekker verkoelend kaartje met deze warmte!

Anita Meijer zei

Wat je wel niet met restjes kan maken Jaimie, ik vind je kaartje helemaal top geworden.
Groetjes van Anita

Christine zei

Iedereen heeft wel eens zo van die dagen maar aan je kaartje is het niet te zien hoor, het is nog een leukerdje geworden!
Liefs
Christine

susie zei

Hela poepetrezeke , das nu eens een fris kaartje sê ! Tof idee !
En nog e plezant ook, hihi.
Jouw vorige kaartje met het nijntje en de appels is ook weer knap. Mooi ingekleurd !
Knuffel x

martina's kaartjes zei

een leuke, verfrissende kerstkaart !
grtjs,martina
x

Elisabeth zei

Wat is het kaartje leuk geworden :)

M@rjan zei

Soms heb je wel eens van die pechdagen. Je kaartje is ondanks dat toch erg leuk, hoor!

saramsades zei

prachtige kleuren, mooi gemaakt

Riet zei

Wat een leuke kaart Jaimie.


Liefs Riet.

Je@net zei

Ondanks alles is het toch een leuk kaartje geworden, Jaimie!

Anneke zei

Ooh wat een lief kaartje! En je hebt toch lekker in je frisse kamertje geknutseld :) Bij mij is het nu véél te warm boven
Groetjes Anneke