donderdag 9 augustus 2012

Nog meer labels van restpapier :-)

Hallo allemaal, 

Terjuist na het les geven, wilde ik toch eventjes ontspanning hoor :-) , dus ben ik snel deze labels gaan maken. 

Het papier zijn restjes, dus geen idee van welk merk het is.De takjes heb ik  uitgeponst en wat bloemen erop gekleefd en dan nog een tekststempel van Popcorn the bear. En een lintje erdoor gedaan.

De ronde label is met een oude sketch van MojoMonday gemaakt dacht ik.




Mijn blogronde gisteren is niet volledig gelukt, ik hoop vanavond nog tijd te vinden om langs te komen bij jullie hoor !

Groetjes, 


11 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een schitterend kleurrijke labels Jaimie! Ideaal om je restjes weg te werken. Leuk!
Charlotte

marika zei

errug leuk!
ge zijt goe bezig

groetjes,Marika

martina's kaartjes zei

leuk en fleurig gemaakt !
grtjs, martina
x

Pia zei

Wat een leuke fleurige labels!
Groetjes,
Pia

Cards by Jol zei

wat mooi, leuk hoe je de bloempjes hebt gecombineerd met dit papier.

groetjes jolande

corry'kaart zei

hoi jaimy
wat een leuke vrolijke labels met al die frisse kleuren en lieve bloemetjes!!
fijn weekend en groetjes van corry

Riet zei

Prachtig gemaakt Jaimie.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Ze zijn enig!! Lekker kleurig en vrolijk.

Michelle zei

Altijd leuk en handig om in huis te hebben die labeltjes!

Fijne avond nog,
Liefs Michelle

Margreet zei

Wat een leuke vrolijke combinatie van kleuren en materiaal Jaimie!
Zojuist je blog terug gelezen, wat ben je productief geweest zeg, chapeau hoor!
Fijn weekend gewenst, groetjes van Margreet

Gerda Hartman zei

Wat leuk. Je wordt helemaal vrolijk van die mooie kleurtjes. Fijne zondag verder.