vrijdag 3 augustus 2012

Schoudertasje gemaakt voor ons dochter

Hallo allemaal, 

Ik heb het tasje vanmorgen afgewerkt, het is anders geworden dan ikzelf eerst dacht, maar och ja ons dochter is er blij mee,dus ik ook blij hé.
En zo zie je dat je  bij het inkleuren met de copics niet enkel aan papier moet denken :-)


Ik ben terjuist naar onze huisarts op controle geweest. Ik ben al teveel aan het doen (tja had ja na drie weken rust anders verwacht met mij!). Dus deze week vond ik het genoeg en ben beginnen boodschappen doen, schoolboeken bestellen , heel den beneden gestoft en gedweild, koken,... Maar ik voel het inderdaad wel, ik krijg dan barstende hoofdpijn met misselijkheid erbij, dus ja op tijd terug remmen en rusten is de boodschap ! 
En ook van mijn voet moet ik terug een plaat laten nemen, want er is waarschijnlijk nog iets mee, misschien toch nog ergens anders een barstje erin,...dacht ja lap ik hoor het al, sebiet nog een windel of gips er rond zekers?.
Maar ja de huisarts heeft gelijk, als het moet , moet het, tenslotte die voetjes moeten mij mijn verdere leven nog dragen hé!

Nu ga ik verder doen, want sebiet komt er bezoek, ons dochter is morgen jarig (8 jaar), maar dan kon het bezoek niet komen, dus doen we het vandaag al.

Groetjes, jaimie

17 opmerkingen:

Karin zei

Hello Jaimie,
Heel mooi tasje. Kan denken dat je dochter het mooi vindt. Wens haar een gelukkige verjaardag van mij.
En voor jezelf, neem niet teveel hooi op je vork want achteraf beklaag je het. Neem genoeg rust en laat het stof ook een beetje rusten.
Groetjes,
Karin

Cindy zei

Heel erg leuk dat tasje voor je dochter .
En een leuke verjaardag gewenst en beterschap

Liefs Cindy

marika zei

leuk tasje.Toch fijn als de mama zo creatief is he.Wens uwe kapoen maar een hele fijne verjaardag van mij

groetjes,Marika

Tania zei

Wat een leuk schoudertasje. Geniet van je dochters verjaardag en pas goed op jezelf hé!

Marianne zei

leuk tasje en een gelukkige verjaardag gewenst voor dochterlief.

Cards by Jol zei

alvast van harte gefeliciteerd en een heel fijne verjaardag, het tasje ziet er super uit, mooi gemaakt, ik kan begrijpen dat je dochter er blij mee is.

groetjes jolande

cristel zei

nou als je dochter hem super vindt moet moeders ook heel blij zijn he en inderdaad ken dat er moet nog altijd van alles gebeuren maar achteraf moeten we het wel bekopen dus toch weer rusten he gefeliciteerd met je dochter en wens haar een fijne dag morgen
grtjs

Riet zei

Wat een leuk tasje Jaimie.

Liefs Riet.

Irene zei

Schattig tasje Jaimie en voor morgen vast gefeliciteerd met je de kleine/grote meid en een heel gezellige dag!!
Doe je een beetje rustig aan??

xx Irene

Anita Meijer zei

Hoi Jaimie, wat een schitterend tasje heb je gemaakt. Maar wel goed naar je lichaam luisteren hoor, anders ben je straks nog verder van huis. Heel veel sterkte en gefeliciteerd alvast met je dochter.
Groetjes van Anita

martina's kaartjes zei

een hele fijne verjaardag aan je dochter ! ikzelf ben op 11 augustus jarig. een leuk en mooi tasje heb je voor haar gemaakt ! en luisteren naar je lijf, dat heb ik de laatste 10 jaar toch ook wel geleerd hoor ! doen !
grtjs, martina
x

Liv Herremans zei

Zolang dochterlief maar blij is met haar cadeau hé :D Hopelijk komt het met de gezondheid allemaal snel in orde!
Groetjes
Liv

corry'kaart zei

hoi jaimy
van harte gefeliciteerd met je dochter en ja dat tasje is zeker heel leuk en lief!!en nu voor jezelf ook een beetje rust nemen he? anders kan je ook niet meer bloggen en dat is toch veel te leuk?
groetjes van corry

Je@net zei

Wat een leuk tasje voor je dochter, daar zal ze blij mee zijn!
Fijne verjaardag en zorg goed voor jezelf!

Marijke zei

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Een leuk tasje heb je gemaakt voor haar, maar ik zie dat het met je voet niet zo goed gaat. Let je wel een beetje op jezelf, dat kan een ander niet doen he, dus zelf doen. Veel plezier morgen. Groetjes Marijke.

Gerda Hartman zei

Wat een lief tasje en nog van harte met je dochter!

Aleida zei

O jee, wel je rust nemen hoor! Het bezoek wil vast wel een handje helpen bij de verjaardag. Fijne dag!
groetjes,