woensdag 15 augustus 2012

Stickerschema

Hallo allemaal, 

 Ik heb de stickerschema's afgewerkt, niks speciaals hoor. 
Restpapier in de kleuren die ze graag zien , kleurplaten van internet en alles geplastificeerd. Ik had vrije vakjes gelaten om de stickers van de dagen of maanden(voor de poezen) al op te kleven, maar dit zijn er geen goede stickers voor, ze kleven net dat ietsje te erg :-)
Maar deze had ik nog liggen, dus die ga ik eerst opgebruiken hoor.





En ons Minty'ke, die vond het niet te warm om te spelen hoor :-)


Groetjes, 

4 opmerkingen:

Christine zei

Leuk gedaan en blijkbaar kan de poes goed tegen de warmte!
Liefs
Christine

Joke zei

Heel erg leuk deze schema voor de kinderen.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Heel slim gedaan zo Jaimy, zo kunnen jullie ook niet meer in de war raken en is alles voor iedereen duidelijk.
Groetjes van Anita

Michelle zei

Een handige oplossing,Minty ligt er wel heel lekker bij, zo liggen die van mij er ook bij op warme dagen.. =)