maandag 20 augustus 2012

Togetherness

Hallo allemaal, 

Wat een heet weekend hebben we gehad hé ség !! 
Maar wel een tof, kindjes heel de dag in en uit het zwembad, bbq doen, tot laat in de tuin kunnen zitten, boekje (proberen) lezen buiten,was buiten te drogen hangen,.. 
Maar voor ons mag het wel net ietsje minder warm zijn hoor, beetje teveel van het goede zo!

Vanmorgen heb ik in mijn koele knutselkelder dit kaartje gemaakt uit restpapier. Afdruk is gekregen en op de achtergrond heb ik droge chalk gebruikt, dan een stukje van een lintje met tekst op gebruikt en voila...


Het afdrukje is ingekleurd met deze kleuren derwents.
Als ik er witte duiven van gemaakt had, zou je er niet veel van zien hé :-)


Morgen kom ik een blogronde doen hoor!

Groetjes, 

16 opmerkingen:

susie zei

roekedekoe , kijk toch eens hoe mooi we zijn !
Je hebt dat weer knap gedaan meiske
xx

Elisabeth zei

Wat een mooi kaartje :)

Jannie zei

Wow wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Heel mooi ingekleurd!!!

Groetjes Jannie

corryskaart zei

hoi jaimy
nou je duifjes zien er geweldig mooi uit! en zeker als je een lekker koel plekje hebt om te freubelen:-)0
groetjes van corry

Irene zei

Prachtig ingekleurde duifjes Jaimie en ook hier was het HEET, mag echt wel minder dan zijn we een stuk fitter!!!

xx Irene

Kaatje zei

heel leuk gedaan!

groetjes,
Annika

Cards by Jol zei

wat mooi Jaimie, de duifjes zitten zo schattig bij elkaar.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

mooi kaartje, het kleuren gaat je al goed af !
grtjs, martina
x

Milnie zei

wat een lief kaartje!

marika zei

hoi
wat een mooie creaties heb je weer gemaakt.Heb al verschillende keren geprobeert te reageren,maar op een of andere manier krijg ik steeds maar een foutmelding.Ben benieuwd of het nu wel lukt

groetjes,Marika

Gerda Hartman zei

Wat een lief kaartje en ik ben jaloers op je koele kelder.

Joke zei

Een hele mooie kaart en wat fijn dat je zo heerlijk koel kan knutselen.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Nou van mij mag het wel wat minder hoor, het was zo afzien het weekend, het is ook nooit goed hahaha. Je hebt weer iets prachtigs gemaakt Jaimie. Top.
Groetjes van Anita

M@rjan zei

Mooi kaartje! Je duifjes zijn prachtig gekleurd.

jolanda zei

hele mooie kaart met lieve afbeelding.
Erg mooi gekleurd.

Marianne zei

een mooie kaart Jaimie