donderdag 6 september 2012

Beterschap

Hallo allemaal, 

Ik heb met restpapier deze heel eenvoudige label gemaakt, deze is voor mijn schoonzusje, zij is vandaag geopereerd en ze drinkt graag thee, dus ga ik de label aan een paar doosjes heerlijk lekkere thee hangen. 
De label is gemaakt van behangpapier, daarop designpapier (geen idee welk merk), daarop een stempel (ben de naam even kwijt) gezet in distressinkt, daaronder een kantje geplakt (ik wilde het een oud zicht geven, de theepotten staan zo op een plank met een kantje aan) en ook de tekststempel van MD is met distressinkt gezet.



Groetjes, 

15 opmerkingen:

Karin zei

Ik vind je label leuk en vooral gezellig!
Groetjes

Cards by Jol zei

super gaaf is je label.

groetjes jolande

Linda zei

wat is ie leuk geworden
gr linda

Margo zei

Leuk gedaan Jaimie !
Liefs
Margo

Cindy zei

Ziet er super leuk uit en een leuk idee van je een thee kadootje.

Beterschap en een snel herstel voor je schoonzus

Liefs Cindy

Michelle zei

Leuk idee en met wat pakjes thee erbij word het een super leuk cadeautje!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Sonja zei

knappe monochrome tag.

groetjes,
Sonja

PS : bedankt voor je reaktie laatst

Tania zei

Oooh, wat leuk met dat kantje! Veel beterschap voor je schoonzusje!

Charlotte zei

Mooi!

corryskaart zei

hoi jaimie
wat een prachtig label heb je gemaakt en samen met wat thee zal je schoonzus snel opkikkeren!
fijn weekend en groetjes van corry

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! ze zal zich vast wel snel beter voelen,
grtjs, martina
x

Karin zei

Hello Jaimie,
Leuk labeltje. Daarmee zal je schoonzus vast wel vlug beter worden.
En wat je kindjes hun muziekschool betreft: Notenleer hoort er nu eenmaal bij. Mijn dochter heeft 8 jaar notenleer gedaan en speelt piano.
Groetjes,
Karin

Anita Meijer zei

Wat mooi geworden Jaimie, super.
Groetjes van Anita

M@rjan zei

Erg mooi, Jaimie!!