zaterdag 8 september 2012

En het is een ...?

Hallo allemaal, 

Ik heb het echt te druk om nog creatief te kunnen doen vandaag, maar toch heb ik er even snel ééntje gemaakt, zo kunnen jullie zien wat ik bedoel met een hele simpele creatie :-)

Gewoon restpapier, een stempel, een distressinktpad, een hoekpons en dubbelzijdige tape en voila ...

...een servetring... 
(in de stempel kan je dan de naam schrijven)

Foto is niet duidelijk vrees ik, maar geen tijd voor een andere nu , sorry.


Groetjes, 

7 opmerkingen:

Kaatje zei

heel leuk gemaakt.

groetjes,
Annika

Cindy zei

Hee Jaimie,

Ja idd heel leuk

groetjes en een zonnige gezellige dag
Cindy

Irene zei

Leuk bedacht Jaimie en je moet eens op het blog van Lida (scrap en kaartenfun) kijken ...je bent de geluksvogel en mag je adres opgeven!!

Liefs, Irene

marika zei

ha,ik had je vorige post al gelezen en was dus wel benieuwd wat je ging maken.
Ik vind het wel een leuk idee,maar heb je nu nog genoeg van hetzelfde papier om er nog 3 te maken?

groetjes,Marika

Riet zei

Leuk gedaan Jaimie.

Liefs Riet.

Margo zei

Leuk gedaan zeg !
Heb je vorige post nog niet gelezen, die kom ik dus vanzelf wel tegen :)
Liefs
Margo

Anita Meijer zei

Een lekker snel kaartje maar hij is wel goed gelukt Jaimie. Leuk.
Groetjes van Anita