vrijdag 21 september 2012

Herfst

Hallo allemaal, 

Tweede postje vandaag.  Jullie zien niet veel creatiefs van mij voorbij komen hé? 
Klopt, ik heb er ook niet écht de tijd voor, want ik ben op het moment (buiten het les geven/buitenschoolse activiteiten/huishouden/..) ook nog eens volledig bezig met mijn leren rijden, ik ben van de week een eerste rij-examen gaan doen, maar helaas niet geslaagd, ik had mijn parkeren niet goed gedaan, gelukkig was op mijn rijden niks aan te merken :-) Dat is al véél hé :-)) Dus volgende keer hopelijk beter in mijn manoeuvers, en hopelijk een vriendelijkere examinator, want deze man was écht al supergefrustreerd, nog voor hij instapte, had hij al ruzie op de parking met een vreemdeling en de woorden en gebaren dat de examinator deed, en met zijn vuist op die vreemdeling zijn auto kloppen , was niet echt passend voor zijn job zal ik zeggen!! (lees verkeersagressie!!)
MAAR.... ik ben al superfier op mezelf dat ik het toch ben gaan afleggen hoor, nooit gedacht dat ik het zou durven, mensen wat een stress heb je dan ség, pppff.

Wel heb ik in de week even tijd gevonden om een snelle kaart te maken uit restpapier, de afdruk is gekregen en ingekleurd met de derwents. Distressinkt als achtergrond, herfst met de glitterpen geschreven.


Groetjes, 

16 opmerkingen:

Linda zei

schattig kaartje en succes de volgende keer met inderdaad een wat vriendelijker persoon naast je
gr linda

susie zei

Heel mooi kaartje meiske :)

En wat het rijden betreft , vermits ik naast jou zat , kan ik zeggen dat je heel goed gereden hebt en alles volgens de regels gedaan hebt. Niks op aan te merken.
Wat die 'manoeuvres' betreft, ochottekes toch, omdat je 'S 'niet soepel genoeg was in het parkeren , komaan hé seg !!! Je stond toch achter de geparkeerde auto !
Wat was die man voor een muggenzifter !!
Je bent nog heel beleefd in je uitleg hierboven want die man was een vervelende, ongelikte, onbeschofte, ...... !!!!
Iedereen die al met jou gereden heeft ,had niks aan te merken op jou rijstijl.
Dus meisje de moed niet opgeven hoor, we gaan er weer voor hé !
xxxxx

jolanda zei

leuk gedaan.
succes met je rijlessen

Charlotte zei

Weer een leuk kaartje Jaimie! Ik vind papier met 'grote' tekeningen zoals dexe bladeren altijd moeilijk te verwerken maar hier ben jij goed in geslaagd!
Tof dat je gaat voor je rijbewijs, het is zulk een vrijheid te weten dat je kan gaan en staan waar je maar wil! Veel succes met het volgende examen, gewoon kalm blijven en dan komt alles goed (dus niet zoals je laatste examinator - wat zijn dat voor toeren!)
Groetjes,
Charlotte

Michelle zei

Ik wens je veel succes alvast met je volgende rijexamen, hopelijk heb je dan een vriendelijker examinator!
Mooie kaart is het geworden, leuk stempeltje..

Aleida zei

En dan zeggen ze nog iets over vrouwen in het verkeer.......!
Gewoon doorgaan, hoor!
Je kaart is mooi geworden.
groetjes,

Jannie zei

Hallo Jaimie,
Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt.
Echt schitterend.
Jammer dat je het niet gekregen heb maar moed houden hoor volgende keer beter.
Groetjes Jannie


Karin zei

Mooi herfstkaartje! Nog veel succes met het auto rijden en rij examen!
Groetjes

Tania zei

je hebt eenmooi kaartje gemaakt. Ik hoop dat je volgende keer meer geluk hebt met je rij-examen. Volgens mij laten ze er niemand door de eerste keer. Er valt wel altiijd iets op te merken, ook bij mensen die al 20 jaar rijden.

Kaatje zei

leuk herfstkaartje! Succes weer met lessen en je volgende examen!

groetjes,
Annika

scraplouise zei

Lief Herfstkaartje heb je gemaakt en ik wens je succes de volgende kaar, gaat vast lukken!.

gr.LOuise

Margo zei

He lieverd wat een leuk kaartje !
Volgende keer haal je dat gewilde rijbewijs op je sokken hoor !
Ik geloof erin !
Liefs
Margo

Anita Meijer zei

Wat jammer dat je gezakt ben Jaimie, maar je rijstijl was goed, dus dat beloofd veel goeds voor de volgende keer. Ik hoop dat je dan slaagt. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Super.
Groetjes van Anita

marika zei

ook hier weinig creatiefs de laatste tijd,maar net zoals jij druk met andere dingen.

Dat rijbewijs komt wel hoor,ge zult wel zien

Mooi kaartje,tis nu ook echt herfst he

groetjes,Marika

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jaimie.

Liefs Riet.

corryskaart zei

hoi jaimie
nou hopelijk krijg je de volgende keer een lievere meneer/mevrouw voor je examen:-)) maar je kaart is wel erg lief geworden en toch leuk als je plots een kaart op de mat vind:-))
groetjes van corry