woensdag 5 september 2012

Wil de échte Mike nu opstaan :-)

Hallo allemaal, 

Gewoon even een foto van ons konijn Mike, vond het wel grappig met dat stenen schaap er zo achter.


Ik probeer nog steeds op blogronde te komen, soms lukt het al eens bij een paar van jullie, maar jullie posten allemaal zoveel :-)
Maar ik doe mijn best. 
En voor de rest gaat alles hier nog steeds goed volgens schema, kindjes waren gisteren ook eens een proefavond muziekschool gaan doen, maar wat ze eerst leuk dachten te vinden, bleek daarna voor hen toch teleurstelling te zijn, dus neen geen muziekschool voor hen.Niet dat muziek en ritme hun niet boeit , maar die notenleer hé, tja ik denk dat dat ieder kind wel tegen steekt hé?

AANPASSING ; komen ons kinderen net zeggen dat ze toch overwegen om de muziekschool te doen, want ze willen eigenlijk toch wel graag een instrument leren bespelen en de juf is wel lief, dus dat notenleer nemen ze er wel bij dan.

Groetjes, 

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een lieve foto Jaimie en tja bij de muziekschool hoort ook noten leren, wel jammer dat het voor hun een teleurstelling was.
Groetjes van Anita

cristel zei

leuk je foto hoor en ben blij dat de kindjes het gelijk kunnen proberen en het niet leuk vinden anders betaal je ervoor en gaan ze met tegenzin
grtjs

Christine zei

Leuke foto Jaimie en de kindjes doen het goed lees ik! Jammer dat de notenleer erbij komt, ik ben daar ook nooit goed in geweest!
Liefs
Christine

Linda zei

Leuke foto haha
gr linda

Michelle zei

Wat een heerlijke pluizenbol is het toch. Leuk dat ze toch besloten hebben dat het ze wel wat lijkt, welke instrumenten willen ze leren spelen dan?

scraplouise zei

Ik dacht even dat hij echt was hihihihi. Leuk hoor als kinderen een instrument bespelen, is goed voor hun ontwikkeling. Mijn kleinzoon (4) zei laatst dat hij Harp wilde gaan spelen, geen idee hoe hij erop komt maar vond het wel leuk!!.

gr.LOuise

susie zei

Mike toch !
Wil echt wel op de foto hé, hihi x

corryskaart zei

hoi jaimie
het is dat je zegt wie mike is anders word het echt een zoekplaatje:-))
groetjes van corry

Joke zei

Dat is een echt zoekplaatje en ja kinderen veranderen wel eens.Lekker laten gaan ze leren er altijd wat van.Groetjes Joke