vrijdag 19 oktober 2012

Passport to happiness

Hallo allemaal, 

Toen ik gisteren mijn knutselkelder inging,eigenlijk voor iets totaal anders, kwam ineens deze kaart uit mijn handen :-) Ineens had ik zin om nog eens een kaart te maken, en eens niet van restpapier !

De kaart zelf is van een pakketje van de zeeman, het papier glinstert wat, het is geen blauw en ook geen groen, heel leuke aparte kleur. Daarop heb ik een designpapier van Basic Grey gekleefd en de tekst is een rub-onsticker of hoe zeg je dat juist? Dan verder nog een kantje, paar witte veertjes, een lintje, plakparels, steekpennen (of hoe noem je zoiets ?), en wat roosjes.

Zelf vind ik het wel iets vintage-achtig hebben zo, jullie ook?

Dit is de kaart geworden.


Even bij mijn mama op de grond in het zonnetje gelegd voor een detailfoto ervan.


Groetjes, 

22 opmerkingen:

Cindy zei

Mooi kaartje

een fijn weekend
Cindy

susie zei

Toen je me het kaartje liet zien , zei ik meteen, das e schoon kaartje ! WAUW !!
Knap gedaan hoor !

Knuf x

Linda zei

wat een schattige kaart heb je gemaakt
gr linda

Joke zei

Een schitterende kaart,mooie kleuren.Groetjes Joke

martina's kaartjes zei

hij is leuk en mooi ! geslaagd kaartje dus en zo ineens ? dat is geluk hebben he ? =)
grtjs, martina
x

Michelle zei

Mooie kaart, het heeft wel iets weg van vintage ja! =)
Ik Wens je alvast een heel fijn weekend

Tania zei

Prachtige kaart!

corryskaart zei

hoi jaimie
vind je kaart zeker geslaagd en volgens mij moet je vaker de kelder induiken,ha,ha want er kwam wel een geweldige kaart uit!!
fijn weekend en groetjes van corry

marika zei

prachtig kaartje!!!
groetjes,Marika

Lia zei

Schitterend kaartje geworden heel erg mooi,
groetjes Lia

cristel zei

ik vind hem in ieder geval heel mooi leuk met de veren
grtjs

Cards and Arts by Jol zei

wauw Jaimie wat een prachtige kaart, mooi vintage,

groetjes jolande

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende vintage kaart Jaimie.

Fijn weekend annemarie en merit

Christine zei

Heel mooi! Op de meest onverwachte momenten krijg je soms de mooiste creaties!
Liefs
Christine

Ballie (Bennarda) zei

geweldig idee op deze manier, heel mooi kaartje.
gr Bennarda (Ballie)

Anita Meijer zei

Oh wow wat is je kaart super geworden Jaimie ik vind hem prachtig zo.
Liefs van Anita

M@rjan zei

Echt heel erg mooi is dit, Jaimie!

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Anneke zei

Leuk dat je zo ineens een kaartje kan toveren he :) Hij is echt heel erg mooi!! Groetjes Anneke

Patricia Garcia zei

Beautiful, love the feathers!

Hugs,
Patricia

Sonja zei

De mooiste creaties komen onverwacht ! Knappe kaart met hoog knuffelgehalte ...

groetjes,
Sonja

Marianne zei

prachtig