donderdag 11 oktober 2012

Setje voor de pop afgemaakt

Hallo allemaal, 

Ik was al vergeten dat ik vorige week het setje voor ons dochter haar popje (de little sister van Babyborn) had afgewerkt. 
De patronen zijn van Wollyonline ( ga zeker eens op de site van Christel kijken, ze staat rechts bij mijn lijst met blogs!) en het gehele setje is met de hand in elkaar gestoken, en geloof om door de velcro te geraken, ppff, ik ga me toch eens plakvelcro zoeken hoor :-)
Het t-shirtje is gemaakt uit een oude t-shirt van onze zoon en de jeansstof is van een oude jeans van mij, dus je hoort het , jaja zelfs hier gaan de resten stof niet verloren :-)






En wat dachten jullie, jaja dochterlief heeft de andere poppen ook klaar gelegd, want tja...
de die heeft dat kledingstuk nog niet, en de andere pop dat nog niet,...

Maar ik doe dat wel graag en eigenlijk met de hand in elkaar zetten , vind ik rustgevend.

Ik probeer zo snel mogelijk nog eens een blogronde te doen !

Groetjes, 

22 opmerkingen:

Linda zei

ohhhh wat heb je dat leuk gedaan zeg
gr linda

Pauline zei

Wat een leuk setje!
Poppenkleertjes maken is erg leuk, maar gaat toch echt een stuk sneller op een naaimachine!

Karin zei

Héél mooi gedaan die poppenkleertjes en dat allemaal met de hand! Héél knap hoor!!
Groetjes

Cards and Arts by Jol zei

wat schattig, wat een werk zeg met de hand naaien, heel mooi gedaan.

groetjes jolande

Joke zei

Wat leuk dat je deze kleertjes voor je dochter haar pop heb gemaakt en dat met de hand.Vind het heel knap en het ziet er zo mooi uit.Groetjes Joke

Tania zei

Wat een leuk, hip setje! Niet te verwornden dat je dochter haar andere poppen klaarlegt.

susie zei

Heel mooi gedaan meiske :)
Het ziet er echt schattig uit.
XXXXXX

Christine zei

Wat mooi en hip! Dat heb je prachtig gerecycleerd!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt Jaimie, begrijp dat je dochter meteen al haar poppen neerlegde hahaha, zo stoer die broek en trui, super.
Liefs van Anita

Christel Dekker zei

Oh, wat leuk! Heel mooi gedaan! Met de hand, dat moet ik eerlijk toegeven, zou ik het echt niet kunnen. Zonder mijn naaimachine zouden er geen patronen zijn : ).

Als de velcro te dik is kun je ook met 'lusjes en knoopjes' werken. Mijn moeder deed dat vroeger zo met mijn poppenkleertjes. Zij haakte de lusjes maar band werkt natuurlijk ook.

Ik ga weer verder typen... ga je het beddengoed ook maken?

Groetjes,
Christel

Margo zei

Supertof zeg en erg knap dat je dat met de hand doet !
Liefs
Margo

marika zei

allez,kga nog ne keer proberen reageren want gisteren lukte het weer niet he,ggrr.
Ik vind het er super uitzien! Denk dat de poppenmama heel erg blij is met haar persoonlijke kleermaakster,en zo recycleert ge nog ook he

groetjes,Marika

Marianne zei

heel mooi gemaakt Jaimie. Waarom probeer jehet niet met de naaimachine? En volgens mijn verkopen ze in verschillende warenhuizen velcro om op te strijken.

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd ! ik heb niks met naaien, maar vind het knap dat anderen het goed kunnen ! mooi gedaan, proficiat nog met je rijbewijs !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi jaimie
wat ben je toch een bezig bijtje en altijd met van die leuke en mooie dingen en dit pakje is echt schattig!
fijn weekend en groetjes van corry

Kaatje zei

heel leuk gedaan! Daar zal je dochter blij mee zijn!

groetjes,
Annika

Sonja zei

Werk aan de winkel ! Maar wat wil je met zo'n knappe outfit en dan nog helemaal met de hand genaaid, chapeau/muts af !

groetjes,
Sonja

Gerda Hartman zei

Hartstikke leuk gedaan. Succes met de rest. FIjn weekend.

saramsades zei

prachtig, zeer mooi

Nicole zei

Wow Jaimie,

Wat een prachtig setje!!

Liefs Nicole

Karin zei

Hello Jaimie,
Knap dat je dat met de hand doet. Vroeger kregen de poppen van mijn dochters voor Sinterklaas telkens een nieuwe garderobe. Het was zo hartverwarmend om dan hun lachende gezichtjes te zien.
Ik heb plakvelcro maar dat is niet ideaal om op kledij te gebruiken. Misschien toch beter drukknoopjes gebruiken?
Groetjes,
Karin

manuela zei

ohhhh wat heb je dat leuk gedaan zeg

Liefs Manuela