dinsdag 23 oktober 2012

Van harte beterschap

Hallo allemaal, 

Eerst even zeggen dat ik verkeerd was in mijn vorig bericht, de herfstvakantie is pas volgende week hoor (ik wilde waarschijnlijk al vroeger véél creatief kunnen doen hihi). 

Vanmorgen snel dit kaartje gemaakt, het designpapier is van Forever Friends, de stempelafdruk is gekregen en ingekleurd met de derwents, randje met grijse droge chalk gedaan (merk je emper iets van op foto hoor) en dan op een groen designpapiertje gekleeftd, en nog een zakje met tekst er mee op (had ik nog liggen van ergens af te halen)en zo is het goed genoeg voor een snelle kaart hé :-)


Groetjes, 


20 opmerkingen:

Joke zei

Een heel leuk kaartje.Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje!!

liefs annemarie en merit

corryskaart zei

hoi jaimie
wat een schat van een kaart lekker fleurig en erg leuk papier gebruikt!
groetjes van corry

marika zei

helaas,voor de vakantie moeten we inderdaad nog een weekje wachten,maar die gaat toch sneller voorbij dan je denkt hoor.
Maar fijn dat je toch al creatief kon zijn.Snelle kaart of niet,hij is wel leuk geworden

groetjes,Marika

jolanda zei

mooi kaartje met leuk afdrukje

Cards and Arts by Jol zei

leuk kaartje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Michelle zei

Lekker fleurig kaartje, zal de zieke straks zeker weten op vrolijken!

martina's kaartjes zei

dit is eenhele leuke kaart ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Anneke zei

Super leuke beterschapskaart Jaimie! En ja soms willen we gewoon dat die vakantie vroeger begint he :)
Groetjes Anneke

Anita Meijer zei

Wat een schattig beterschapskaartje heb je gemaakt Jaimie, ik vind hem top.
Liefs van Anita

susie zei

Heeel moooi kaartje meisje :)
Schattige stempel en tof papier !
xx

cristel zei

Ziet er wel heel mooi uit hoor leuk met het zakje erop
Grtjs

Riet zei

Watt een prachtig kaartje.


Liefs Riet.

M@rjan zei

Schattig kaartje, wat een leuk afdrukje!

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje!
Groetjes Sjoukje

Marianne zei

een leuke kaart

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, Jaimie!

Patricia Garcia zei

Cute Jaimie, Love the paper!

Hugs,
Patricia

Margo zei

Wat een schattig kaartje !
Sorry dat je al zo lang niks van me gehoord hebt !
Liefs
Margo

Pia zei

Hoi Jaimie
Ik heb voor jou de Liebster Award klaar staan op mijn Blog.....
groetjes Pia