zondag 21 oktober 2012

Werken aan de kleine creatie

Hallo allemaal,

Ik heb me voorgenomen dat ik dit weekend creatief ging invullen, want ik mis het om creatief bezig te zijn. Het is me goed gelukt, zo heb ik weer een poppensetje en -slaapzakje gemaakt, zitten al de voorkanten van de zeehondkussentjes voor het poekieproject in elkaar,dat kan je straks op mijn andere blog HIER zien. 

Ik heb weer wat kleine creaties uitgezaagd,nog een paar te gaan en dan kan ook bij deze laatste het verven en afwerken beginnen. 
Volgende week is het hier herfstvakantie, dus dan gaan ze ook echt op de post, enkel gaan ze in NL op de post, vanuit belgië is het gewoon schandalig duur! 
En op een 40 min zit je hier de grens over en ook nu mag ik in NL rijden hé, daarvoor met mijn voorlopig rijbewijs mocht dat niet, nu rij ik , waar ik wil: -)
Ik eis het van mezelf, ze moeten nu écht buiten!! Dan is dat een puntje dat ik kan doorschrappen op mijn lijstje


Tijdens het knutselen, krijg ik het gezelschap van onze oudste kat, die ziet zijn kans schoon, om in de stoffenbak te gaan slapen dan. Tja het vrouwke heeft toch genoeg plakrollen in huis, dus moet het volgens hem maar kunnen hé :-) 


Ik ga nu verder werken aan de kleine creatie en straks gaan mijn man (fotografie is zijn hobby) en ik nog mooie foto's proberen te trekken van de!al eerder gemaakte) poppenkleren, voor op mijn andere blog. Dus vervelen doen we ons niet hoor.

Groetjes, 

11 opmerkingen:

Michelle zei

Een heerlijke knutsel dag dus, geniet er lekker van ;)

Irene zei

Rustig aan hoor Jaimie........wat in het vat zit........maar nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel!!!!

xx Irene

Saskia zei

Heerlijk zo'n knutsel dag. Hier ook vandaag.
Groetjes Saskia

Pia zei

Je hebt een lekker knutseldagje zie ik.
Groetjes,
Pia

Joke zei

Je bent lekker bezig ben benieuwd wat het wordt.Wat lief dat je poes zo bij je komt liggen.Heel vertederend.Groetjes Joke

Linda zei

veel plezier met knutselen en wat ligt de poes er lekker bij hihi
gr linda

Karin zei

Goe bezig Jaimie! Ben benieuwd wat het wordt! Nog veel plezier! Ik heb ook ne kater die mij altijd gezelschap houdt als ik knutsel :)
Groetjes

cristel zei

nou geniet van je lekkere knutseldag
grtjs

Tania zei

Je hebt je vandaag goed kunnen bezig houden zo te zien :-)

M@rjan zei

Lekker om weer zo bezig te zijn geweest, succes met je creaties, komt vast helemaal goed!

Aleida zei

Fijn dat je weer eventjes tijd hebt om wat de freubelen! Geniet van de herfstvakantie!
groetjes,