donderdag 15 november 2012

Geslaagd

Hallo allemaal, 

Dit kaartje had ik al gemaakt een tijdje terug, ons nichtje heeft ondertussen haar rij-examen gaan afleggen en is geslaagd, dus dit kaartje is voor haar, ze mag ook eindelijk die "L" van haar auto doen :-)

Het kaartje is van restpapier gemaakt, geen idee welk merk het designpapier is,. een paperclip met een tagje met in glitterpen een "L" met een kruisje door opgeschreven, dan heb ik het woord "geslaagd" gestempeld in distressinkt. Van welk het letteralfabet is weet ik zo even niet van buiten nu.


Mijn hobbykeldertje is nog steeds niet volledig terug ingeladen, maar ik heb tijd, dus ik zie wel wanneer ik alles terug op zijn plaats krijg. Ondertussen ben ik begonnen aan een brei- en haakwerk, dat kan ik goed tussen alle bedrijven door hier. 

Groetjes, 

11 opmerkingen:

marika zei

leuk kaartje

en ach,die kelder komt ooit wel weer in orde. Hier is ook alles een 10-jarenplan,maar ooit he...

groetjes,Marika

Cards and Arts by Jol zei

heel leuk kaartje.

groetjes jolande

Marianne zei

een leuke kaart Jaimie

Joke zei

Een leuk kaartje.Groetjes Joke

cristel zei

een heel leuk kaartje weer
grtjs

Riet zei

Leuk kaartje zeg.

Liefs Riet.

Aleida zei

Ziet er weer creatief uit!
groetjes,

Karin zei

Mooi kaartje met leuk achtergrondpapier!
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor haar Nancy, ik vind hem super geworden.
Liefs van Anita

susie zei

Heel mooi kaartje meisje :) xx

nicolet zei

Mooi kaartje!
Groetjes Nicolet