woensdag 21 november 2012

!! Klopt iedereen zijn adres nog ??!!

Hallo allemaal, 

Waarom ik begonnen was aan de kleine creatie hé, toen onze kelder onder water liep, was mijn blog onze steun, we waren al moe van de verhuis/verbouwing/kinderen hun moeilijke schoolloop/...en toen kregen we al dat water binnen en al ons gerief stond eigenlijk nog in de kelder op de grond,..het was toen even genoeg geweest voor ons en jullie reacties deden ons gewoon véél deugd op dat moment! Daarom dat ik de kleine creatie ben beginnen maken voor iedereen die ons toen een warme reactie gaf.

Het water stroomt binnen en je kan niks doen, gewoon niks, alleen kijken hoe alles (60 vierkante meter) onder water begint te staan tot het op 5 cm stopt en je dan met een paar mensen als een zot begint te scheppen met een vuilblik en emmer!




Mijn belofte om de kleine creatie in de herfstvakantie buiten te krijgen is helaas verre van gelukt, ik heb hier amper tijd en ben nog steeds de knutselkelder aan het inrichten, het enigste dat me lukt is iets van handwerk.

Maar ik ga nu eerst vragen of het adres dat ik heb , nog steeds klopt en dan ga ik beginnen met ze te versturen, het zal waarschijnlijk niet allemaal in één keer lukken qua postbedrag vrees ik, maar dan maar in stukjes verzenden, want ik wil ze hier echt buiten, ik voel me er niet goed bij dat ze hier na al die tijd nog steeds liggen! Iedereen die ons leven heeft gevolgd zal het hopelijk wel snappen, dat het niet meer vanzelfsprekend is allemaal met twee kinderen die continu thuis zijn :-) (pas op geen klagen daarover hoor!).Enkel neemt je eigen tijd wel een andere wending aan zo.

Wil iedereen, die zijn naam ziet staan, aub een reactie plaatsen met of het adres nog klopt, ja of neen ,en of je het nog graag in de brievenbus krijgt,  dank u !
Het zou zot zijn om het verkeerd te zenden hé !

Manuela
Gerda
Corry
Cristel
Mascha
Marjan
Tertia
Birgitte
Elisa
Christa
Regina
Hetty
Tamara
Lida
Irene
Lia
Tania
Jolanda
Thea
Louise
Riet
Aleida
Linda
Kitty
Pia
Marina
Christine
Anja
Peter
Yvon
Marijke
Nicolet
Margreet
Els
Jolanda C.
Rosina
Charlotte
Kristel
Karen
Jans
Sandra
Wendy 
Michelle
Ester
Nora
Pauline
Marika
Elke
Debby
Ageeth
Hennie
Gusta
Miriam
Willie
Larissa & Astrid
Brigitte
Amarins
Marjon 
Colien
Roos
Annika
Marianne
Carla
Karin
Annemarie & Merit

Deze personen hebben het al gekregen dacht ik:-)

Saskia
Liv
Margo
Anneke
Lia F.
Cindy v.A.

Groetjes, 

26 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een lijst Jaimie! Wat een werk zal dat geweest zijn zeg!
(mijn adresje klopt nog steeds hoor)
Groetjes,
Charlotte

Linda zei

Ohhh meis waar ben je aan begonnen, dat zijn er echt veel joh. Mijn adres klopt nog steeds, maar je moet je niet verplicht voelen hoor, want we weten hoe druk je het altijd hebt, dus als je het niet stuurt is het ook niet erg hoor. Doe maar rustig aan.
gr linda

Annemarie en Merit zei

Wat zijn het er veel, ons kun je gewoon van het lijstje schrappen hoor, we weten toch wel dat je het goed bedoeld en daar hoeft echt niets tegenover te staan, je bent al een kapitaal kwijt aan postzegels!!

Groetjes en veel liefs Annemarie en Merit...

p.s wij hebben ooit al eens zo,n leuke theekop met theezakje van je gehad......dat was dan onze kleine creatie...

manuela zei

Wat een lijst Jaimie! Wat een werk zal dat geweest zijn zeg!
Ik zal me adres nog een keer door geven aan je

Liefs Manuela

Irene zei

Jaimie, ik weet maar al te goed door je blog en onze maltjes af en toe hoe jouw leven met regelmaat compleet op zijn kop staat. Hoe lief en leuk het ook is dat je iets wilt maken/versturen, ik sluit me bij Annemarie & Merit aan hoor, het gaat je een vermogen kosten aan porto want de lijst is gigantisch dus als het jou helpt mag je mij ook overslaan. Wil je dat niet: ik ben NIET verhuisd dus het adres klopt!

xx Irene

Karin zei

Hoi Jamie, ik hoop echt dat alles vlug in orde komt en ik wens je nog veel moed met het inrichten van je knutselkelder!
Groetjes

Pauline zei

He, Jaimie, laat dat toch zitten joh!
Je kan je geld vast beter gebruiken en ik snap zo ook wel dat je het fijn vond dat de mensen met je meeleefden.
Bespaar je dus in mijn geval maar de postzegel!De gedachte alleen is me genoeg!

groetjes Pauline

cristel zei

Nou mijn adres klopt nog hoor maar we deden het met liefde en zonder verplichting hoor en het zijn er zoveel zeg dat hoeft toch niet ik deed het graag hoor ben blij dat jullie er steun in vonden dat kost je heel veel geld je hebt ons daarvoor bedankt en daar neeem ik al genoegen mee besteedt het geld liever aan je huisje meid of iets anders
Grtjs

Lia zei

Lieve Jaimie, ook ik sluit mij aan bij Aneemarie/Merrit en Irene,, het toch al goed zo en ik zo zeggen koop iets leuks van het postzegelgeld voor de kindjes of voor je hobby, groetjes Lia

Aleida zei

Je bent wel een doorzettertje! Ik zou het leuk vinden als je de verrassing waar je al zo lang mee bezig bent zou sturen naar het adres dat je al hebt. Stuur je wel je eigen adres mee, dan kan ik jou ook iets leuks sturen. Het heeft geen haast hoor! Er zijn zoveel dingen die voorgaan!
groetjes,

Michelle zei

Wat een boel presentjes moest je maken zeg. Mijn adres klopt nog steeds, zou je jouw eigen adres ook nog een keer willen meezenden? Wil graag iets voor je terug doen. Doe je wel rustig aan? Je moet jezelf niet teveel opleggen hoor..

Liefs Michelle

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, meid wat een lijst met namen! en wat een werk zal je eraan hebben, en ook de kosten dan nog erbij. Tjee maar mijn adres klopt zeker nog en je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt, ja ik zou het leuk vinden het te ontvangen.

Lieve groetjes van Ageeth

corryskaart zei

hoi jaimie
jeetje wat lig er een boel werk op je te wachten met zo lange lijst!!
maar ik woon nog precies op het oude stekkie:-))
groetjes van corry

Tania zei

Hey Jamie,
Ik ben wel superbenieuwd naar wat je gemaakt hebt!
Mijn adres is nog steeds hetzelfde.
Lieve groetjes,
tania

scraplouise zei

Och meisje, ik sluit me ook aan bij Irene en de rest, lief bedoelt hoor, maar je hebt het al zo druk, haal mij maar van je lijste af.

Sterkte met alles,

LOuise

Marijke zei

Toen ik dit las, had ik dezelfde gedachte, je hebt al te veel aan je hoofd en dan dit er ook nog bij. Doe mij maar niet, haal mij maar van het lijstje. Het is allemaal super lief bedoeld, dat zal iedereen wel weten maar je haalt je zoveel werk en toestanden op je nek dat je er zo meteen nog aan onderdoor gaat en dat willen we zeker niet. Dank je wel en heel veel sterkte met de overstroming. Groetjes Marijke.

anja zei

wat in het vat zit verzuurt niet is ons motto.ja mijn adres klopt nog steeds.gr anja

Anita Meijer zei

Wat lief dat je dat voor al deze mensen doet Nancy terwijl je het zelf al zo druk hebt.
Liefs van Anita

yvon zei

Jaimie, je bent echt een schat hé, je weet dat je het niet hoeft te doen. Jij hebt het al druk genoeg, maar het is wel heel erg lief van je. Mijn adres klopt in ieder geval nog wel. Rustig aan hoor.
Lieve groetjes, Yvon

Birgitte aka Bietje zei

Tjemig, dat zijn er veel. Mijn adres klopt nog steeds. Maar doe het rustig aan. Ik zal nog lange tijd op dit adres wonen hoor.

Terray zei

Wat een lieverd ben jij toch....je lijst is lang zeg, dus wat zal jij druk zijn geweest.
Groetjes
Tertia

Liv Herremans zei

De mijne is inderdaad al een tijdje geleden gearriveerd Jaimie! Zonder postzegel ;)
Ik ben blij dat alles toch op zijn pootjes terechtgekomen is, nu nog "snel" die hobbykamer inrichten :)

groetjes
Liv

Pierelantijntjes zei

Lieve Jaimie,
Ook ik zie mijn naam erbij staan, en mijn adres klopt ook nog steeds, maar wat een werk meis! Zo lief van je, maar maak je niet te druk hoor! Ik weet hoe druk het is met een jong gezinnetje, en nu zijn mijn kinderen al weer groter, en nu heb ik het ook weer druk , maar dan met werken. Ik werk nu alle dagen, en daarom heb ik helaas nu minder tijd om te bloggen en te reageren. Hopelijk kan ik dat in de kerstvakantie weer goed maken.
ik wens je een hele fijne week.
liefs Ester

Roos zei

Ach meisie toch maak je niet zo druk.
Ik lees je berichtje en denk pffff wat een werk.
Doe liever rustig aan en denk aan jezelf!!! Ik weet zeker dat een ieder die toendertijd met de overstroming een reactie bij je achterliet dit uit hun hart deden en niet om naderhand iets van je te krijgen.
Je bent wel een doorzetter hoor!
Groetjes aan je mama, liefs Roos x

Elisabeth M zei

Hey hey,

Neen mijne klopt niet meer ;) Ik zal even een mailtje sturen.

liefs Elisa

Gerda Hartman zei

Hoi Jaimie, zie je berichtje nu pas. (Ben weer terug in blogland). Mijn adres klopt nog. Mens wat een werk! Petje af.