zondag 4 november 2012

Ruilen van hobbykelder

Hallo allemaal, 

Ik kan op het moment niks creatiefs doen, waarom niet,kijk zelf maar :-)




Wij zijn met schilderwerken in de kelder begonnen en ook hebben mijn ventje en ik hebben geruild van hobbykelder. Mijn ventje kon een grotere ruimte als donkere kamer gebruiken en mijn grote hobbykelder begon toch meer op een opslagplaats te lijken, waar ik terug van weg liep :-). 
Dus mijn keuze was snel gemaakt. Ik neem zijn kleine(!) hobbykelder, want dat zag ik wel zitten om daar een knus kamertje van te maken, voor de naaimachine, al de stofjes, handwerkjes, ... Met mijn houtwerkjes ga ik dan mee in de andere grote hobbykelder zitten. Enkel mijn kaartengerief dat weet ik nog niet goed goed, maar tijd brengt raad zeggen ze he:-)

Maar nu zitten we dus in de rommel en tussen de verfpotten. Morgen beginnen ook de lessen en buitenschoolse activiteiten terug, dus zal het weer druk zijn en gaat het allemaal wat trager vooruit gaan, dus wanneer het allemaal af gaat zijn, we hebben tijd hé :-)

Groetjes, 

11 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi hoi
Veel succes met de verbouwing en ik kom zeker kijken op je blog zodra je weer creatief bezig bent geweest

een fijne zondag
Cindy

corryskaart zei

hoi jaimie
ach nu even ongemak maar later als alles af is ga je echt genieten ervan!
veel sterkte met het schilderen en alle andere dingen:-))
groetjes van corry

Pauline zei

jij bent ook nooit klaar met je huis he?Succes ermee!

Linda zei

alvast veel plezier gewenst voor je nieuwe kamertje

Joke zei

Succes met de verbouwing en hopelijk weer gauw alles gedaan.Groetjes Joke

Irene zei

Dat gaat maar door bij jullie maar uiteindelijk zal straks iedereen helemaal in zijn/haar nopjes zijn met een super "eigen" hobbyruimte!

Succes, Irene

Pauline zei

Hee Jaimie!
Zag net in het Aldi-krantje dat ze vanaf Woensdag een Singer-naaimachine hebben voor 99 euro!
Geen geld!
Weet niet of het ook in België geldt...maar anders moet je even de grens overwippen!

Michelle zei

Wat een boel spulletjes verzamel je door de tijd heen voor je hobbies he :) Succes met het klussen

Bep zei

Hoi Jaimie,

Het moet eerst een rommel worden voor het opknapt succes met alles.

Gr...Bep

Aleida zei

Alle verbetering is vooruitgang, toch? De grootte van de ruimte maakt dan niet uit.
groetjes,

Christine zei

Ook dit komt goed Jaimie! En zeker niet stressen!
Liefs
Christine