zaterdag 22 december 2012

De kleine creaties zijn vandaag verzonden !!!

Hallo allemaal, 



Zoals ik eerder al schreef, via NL verzenden is véél goedkoper , dus zo zijn terstraks de kleine creaties in Putte (NL) op de post gedaan. Het was even €110 goedkoper dan via ons eigen post !!!!!!

Het mocht wel niet meer wegen dan 20 gr en woog al 17 gr, dus ik heb het risico niet genomen er nog iets bij te steken van briefje ofzo, iedereen die het krijgt, weet wel van waar het komt  en voor wat het was. 

Groetjes, 


25 opmerkingen:

Elisa M zei

Ik ben zo nieuwschierig, maar wat een groot verschil qua prijs. Echt groot bedrag.

Linda zei

Jeetje wat een verschil van prijs, dat doe je goed om het dan via NL te doen
gr linda

Tania zei

Oooohhh, wat een stapel! Ik ben wel reuzenieuwsgierig!

Anita Meijer zei

Jeetje Jaimie dat scheelt wel heel veel geld zeg, dat heb je dan prima opgelost. Super, je hebt weer heel veel geld uitgespaard.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

tja, die nederlanders .... wij gaan daar geregeld shoppen, scheelt ook wel wat hoor !
nog fijne feesten,
grtjs,martina
x

scraplouise zei

Wat een prijsverschil zeg, daar kun je een aarfdig feestmaal voor op tafel zetten!!!.

gr.LOuise

Michelle zei

Je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor, wat een prijs verschil ook!
Ik wens je alvast hele gezellige kerstdagen en een gelukkig en gezond Nieuwjaar!

Liefs Michelle

corryskaart zei

gossie
jaimie
wat een werk heb je daaraan gehad! en zeker zullen alle ontvangers er blij verrast door zijn!!
groetjes van corry

marika zei

leuk,post in het verschiet!

fijne kerst voor jou en je gezin,natuurlijk je moeder ook niet te vergeten

groetjes,Marika

Irene zei

Ha die Jaimie!!

Je ritje de grens over heeft zich absoluut geloond en onze post heeft zowaar zijn werk goed gedaan want vandaag is je gouden hart in Groningen bezorgd en nu zeg ik tegen jou BEDANKT!!!!!!! Wat een werk heb je hier aan gehad om er zo veel te schilderen en nog van een lint en tekst te voorzien! Het hangt hier heel mooi aan de kast te glimmen!
Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!!!

Liefs, Irene

jaimie zei

Graag gedaan. Het uitzagen, in grondverf zetten, schilderen en versieren heeft tot mijn schaamte door alle drukte hier dan ook meer dan een jaar erover gedaan. Maar beter laat dan nooit hè :-) . Ook aan u en uw familie een gezond, gelukkig en goed 2013 toegewenst .

Margreet zei

Een gouden hart is vandaag bezorgd in midden-Nederland!
DANKJEWEL Jaimie, wat een prachtig hart en wat een werk is dat geweest!
Ook hier hangt het hart aan de sleutel van de kussenkast, past erg mooi bij het hart wat er al hing.
Ik wens jou en je dierbaren een gezellige oudejaarsavond, een spetterend begin en vooral een gezond en creatief 2013.

liefs en groetjes

Ageeth Holster zei

Hoi Jaimie, ook bij ons werd jouw gouden hart bezorgd. Het hangt te pronken bij de kerstkaarten hoor. Heel erg bedankt wat een mooi idee en wat heb je er een werk aan gehad. De kerst 2012 is weer voorbij en ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar 2013 voor jou en jouw familie.
Lieve groetjes van Ageeth

Annemarie en Merit zei

Hoi Jaimie,

Ben ons werd ook een dichtgeplakte enveloppe gebracht maar er zat niets in de envelop, keurig dicht, ik denk dat je vergeten bent er iets in te stoppen, maar dat geeft niets ik had al gezegd dat het zo ook goed was...alleen jammer van die ene postzegel die was niet nodig geweest..haha

Liefs Annemarie en Merit

yvon zei

Hoi Jaimie,
Ook in Maassluis is een gouden hart aangekomen. Wat ontzettend lief van je, Dank je wel.
Ik wens jou en je familie alle goeds toe in 2013.
Lieve groetjes, Yvon

Tania zei

Hey jaimie,
Je prachtig hart is hier aangekomen en direct in de kerstboom verdwenen.
Heel erg bedankt,
Tania

Linda zei

Hoi jaimie

Vandaag kwam de post je mooie cadeautje brengen. Wat een schitterend hartje dat heb je heel mooi gemaakt, heel erg bedankt
groetjes Linda

Pierelantijntjes zei

Lieve Jaimie,
Ik heb je post mogen ontvangen. Wat ontzettend lief!!!! Ik ben er heel blij mee en het krijgt een mooi plekje in mijn kamer!
liefs van Ester

Michelle zei

Ik heb je presentje mogen ontvangen, super bedankt ik vond hem erg leuk! Hij krijgt een mooi plekje in mijn nieuwe letterbak.
Dankjewel!

Liefs Michelle

brigitte zei

Ik heb je mooie hart ook gekregen.
Dank je wel.
Zo knap om ze allemaal zelf te maken.
Ze zijn erg leuk gelukt.
Voor jou en je gezin een fijne jaarwisseling en alle goeds in 2013.
Groetjes Brigitte

scraplouise zei

Ja ook hier is de post langs geweest, heel erg bedankt Jaimee.
Wat een werk om ze allemaal zelf te maken, knap hoor. Ik heb hem een mooi plekje in mijn Hobbykamer gegeven.

Fijne jaarwisseling!.

LOuise

saramsades zei

gelukkige nieuwjaar

Terray zei

Hoi Jaimie,

Ik heb een prachtige gouden hart mogen ontvangen,vlak na de kerst. Ik was aangenaam verrast en hij hangt op mijn hobbykamer. De envelop was wel open en was dus bang dat het kaartje of briefje kwijt zou zijn, maar nu lees ik dat je het er niet in had gestopt. Gelukkig dan maar.

Wat een enorm lief gebaar. Dank je wel
Dikke knuffel van Tertia

Hetty zei

IK wil je heel hartelijk bedanken voor het mooie hartje hij hangt in mijn kleine kerstboompje te pronken.Ik ben al een tijdje niet op blogs geweest dus vandaar mijn late reactie maar ben er erg blij mee.
Ik wil je ook een heel gezond en creatief 2013 wensen

gr hetty

Marianne zei

Ik heb het ook ontvangen hoor. Nogmaals bedankt.