dinsdag 1 januari 2013

Mijn nieuw hobbykeldertje

Hallo allemaal,

Eerst en vooral wil ik al mijn volgers een fijn 2013 wensen!

En nu laat ik wat foto's zien van mijn nieuw werkplekje, ik ben hier eigenlijk meer tevreden mee dan mijn grotere knutselkelder toen. 
Deze is gezelliger, ook al is het nog veel wit :-) Er moeten nog wat spullen opgehangen worden , maar ik wil er eerst een tijdje in zitten, zo weet ik beter waar wat moet komen. Ben al blij dat ik alles heb weggekregen.

Zo ziet het eruit als je er binnen komt, 
niet groot he, maar wel klein en fijn en plaats genoeg voor al de bezige creaties, zoals het kleedje dat net af was toen of het kleedje waar ik aan bezig ban op het werkblad, ook ligt er stof voor een eerste mini-quiltje,...
Ook de kleine bakjes op het werkblad mochten niet ontbreken hé, ze zitten vol gerief voor kaarten maken, naaigerief, ..

Oh ja en die grote m&m is gekregen van mijn oudste broer.


En dit muisje is gekregen van mijn mama toen ik nog een kind was.
Jaja, zelfs grote meisjes houden hun knuffel(s) uit hun kindertijd graag bij :-)




Aan de muur links als je binnen komt (waar ik niet mag in boren!) heb ik jullie kaarten en ons dochter haar kerstboompjes gehangen. Nog eens mercikes voor de prachtige kaarten trouwens !! ps, ik weet enkel niet meer van wie die onderste kaart links is, er staat ook geen naam in, sorry, van wie was deze aub, kan ik er gemakkelijker ééntje terug zenden als ik de naam weet :-)


Onder het werkblad staat mijn ladekastje met mijn naaiboeken/patronen/...


Zo zijn ook deze kastjes met bakjes een mooie oplossing, voor elke hobby een aparte bak (of soms meer hihi).
Een bak voor figuurzagen, een bak voor pixelhobby, een bak voor kruissteek, een bak met lintjes,...


En mijn stofjes die staan wat verder , de grote lappen vanonder en de  kleinere lapjes verdeeld in bakjes erboven, zoals, een bak voor t-shirtstof, een bak voor hemdstof, een bak voor broekstof,... 


"Ja ok, maar waar is al je kaartspul dan ?" hoor ik jullie denken:-)
geen schrik deze kast staat naast mijn keldertje.


en de tafel voor het rek met de stofbakken gebruik ik ook om aan te werken, dat gaat prima zo hoor, kijk maar.


Ik ben er blij mee en mijn ventje nu met de grotere ruimte voor zijn foto-hobby.

Groetjes,


17 opmerkingen:

Lia zei

Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar. Dan geweldig bedaankt voor je lieve gebaar in de vorm van een hartje, toppie en wat een knus hobbyhoekje heb jij zeg.
groetjes Lia

Linda zei

Eerst even de beste wensen voor 2013. Maar wat een leuk plekje heb je zo, heel veel plezier daar.
gr linda

Myriam zei

Wat ziet jouw hobbykamertje er gezellig uit!
Ik wens je nog een gelukkig en gezond, maar bovenal een creatief 2013!
Liefs, Myriam

cristel zei

ik wens je natuurlijk eerst het allerbeste voor 2013 en dat we nog lang van elkaars creaties mogen genieten en je werkplekje ziet er heel mooi uit en dan wil ik je nog bedanken voor de mooie attentie die je gemaakt hebt hangt hier mooi aan mijn buro te pronken hoor heel erg bedankt daarvoor
grtjs

Irene zei

Happy 2013 Jaimie en ik vind dat je er super bij zit in je nieuwe, knusse hobbyruimte die je werkelijk perfect hebt ingericht!!!

xx Irene

Tania zei

Wow, dat ziet er erg gezellig uit! Heel veel plezier in je crearoom dit jaar!

Anita Meijer zei

Wat een geweldig hobbykamertje heb je gekregen Nancy, dat ziet er toch helemaal tiptop uit. Heel veel plezier met knutselen in je schitterende kamertje.
Liefs van Anita

anja zei

Jaimie heel erg bedankt voor je attentie ,wat een werk meid.
je hobby plek is prachtig.heel veel knutsel plezier.

lieve gr Anja

yvon zei

Voor jou en je gezinnetje natuurlijk ook de aller beste wensen voor het nieuwe jaar. En wat ben ik jaloers op jou zeg, wat een schitterende plek voor al je creatieve uitspattingen. Ik moet het nog steeds met de eettafel doen. Ooit, als de kinderen uit huis zijn....... krijg ik mijn eigen hokje, haha.
Groetjes, Yvon

scraplouise zei

De beste wensen voor jou en je gezin, wat een schitterende werkplek heb je gekregen!.

gr.LOuise

Cards and Arts by Jol zei

jamie, ik wens je een mooi, liefdevol en creatief jaar,
heerlijke hobbyruimte heb je.

groetjes jolande

Birgitte aka Bietje zei

Ik ben best jaloers op jouw hobbykeldertje. Zou ik ook wel willen, misschien dat het in dit jaar kan gebeuren.
Bedankt voor je hartje. Het is het enige gouden hartje in mijn wit-rood-grijze krans. Ik zal later op mijn blog foto's laten zien. En tenslotte:
Voor jou (en iedereen om je heen) een heel mooi, gelukkig, gezond, warm 2013. Vol vriendschap, creativiteit en inspiratie.

corryskaart zei

hoi jaimie
wat zal jij hier vrolijk van worden om in zo mooie ruimte te kunnen freubelen,ziet er prachtig uit!!
zou zo zeggen voor het komende jaar veel hobbyplezier in goede gezondheid voor jou en je dierbaren!
groetjes van corry

Debby zei

wat een mooie ruimte om te hobbyen heb je nu. heerlijk zo je eigen opgeruimde stekkie

heel erg mooi
liefs Debby

Roos zei

Lieve Jaimie, allereerst heel veel geluk gewenst voor jou en je gezin in 2013!
Hartstikke bedankt voor het mooie hartje, wat ontzettend lief van je.
Je hobby-kelder is een plaatje! Daar zul je hopelijk heel wat ceatieve uurtjes doorbrengen,
Liefs Roos, groetjes aan je mama xxx

Marijke zei

Jamie, in de eerste plaats voor jou en je gezin een heel goed en gelukkig 2013. En dan wil ik je bedanken voor je mooie gouden hart die ik gekregen heb. Ik kwam terug van vakantie en vond deze in de post. Erg toepasselijk een gouden hart, dat is wat jij ook hebt. Heel erg bedankt en by the way je hobby kamertje is prachtig, de mijne is nog vol in de verbouwing en nog lang niet klaar. Maar alles op zijn tijd. Groetjes Marijke.

Christine zei

Hallo Jaimie,
Je attentie is goed aangekomen hoor en ik ben er helemaal blij mee! Heel erg bedankt hoor! Je knutselruimte ziet er best gezellig uit en wat is nou leuker dan zo'n plekje voor jezelf te hebben?
Liefs
Christine